۳ بار اعدام برای قاتل بی‌رحمی که ۳۱ سال فراری بود!

قاتل مسلح که پس از دو جنایت در نجف آباداصفهان و ۱۱ سرقت مسلحانه پابه فرار گذاشته بود سرانجام درجریان قتلی دیگر در کرج دستگیر شد.

۳ بار اعدام برای قاتل بی‌رحمی که ۳۱ سال فراری بود!

قاتل مسلح که پس از دو جنایت در نجف آباداصفهان و ۱۱ سرقت مسلحانه پابه فرار گذاشته بود سرانجام درجریان قتلی دیگر در کرج دستگیر شد.

به گزارش عرشه آنلاین، این متهم ۵۵ ساله به اتهام سه جنایت فجیع به سه بار قصاص نفس و همچنین ۱۱ سرقت مسلحانه به ۱۵ سال حبس و درادامه به اتهام زخمی کردن فردی درحین سرقت به پرداخت دیه محکوم شد.

تعجب نکنید این کارنامه سیاه متهم شروری است که سال ۷۱ پس از ۲ جنایت سریالی در نجف آباد اصفهان با همدستی پنج سارق دیگر که همگی دست به اسلحه بودند گانگستر بازی اشان همه را شوکه کرده بود.

درست مانند برادران دالتون با اسلحه وارد بانک شده و بعد از شلیک گلوله معاون بانک را به قتل رسانده بودند.

 آنها پس از ارتکاب ۱۱ فقره سرقت مسلحانه در اصفهان سرانجام دستگیر شدند اما رئیس برادران دالتون که دو جنایت را مرتکب شده بود کماکان متواری بود و پلیس هیچ ردی از او  نداشت.

 نزدیک به ۳۰سال از این ماجرا گذشته بود طوری که دیگر این پرونده در کارتن های انباری پلیس آگاهی درحال خاک خوردن بود تا اینکه این متهم سابقه دار سروکله اش در کرج پیدا شد.

آن هم وقتی که خبر یک جنایت مرموز در کرج ماموران آگاهی البرز را راهی یک خانه مرد ثروتمند کرد.

قتل پیرمرد کرجی در حمام

فرزندان مقتول وقتی متوجه شدند خبری از پدر پیرشان نیست به خانه او رفتند که با صحنه دلخراشی روبرو شدند آنها وقتی در خانه به دنبال پدر بودند در حمام را که باز کردند دیدند پدرشان در حالی که سرش با یک پلاستیک پوشانده شده خفه شده است.

راز این قتل زمانی برای کارآگاهان مشخص شد که فرزندان مقتول اعلام کردند مستاجر پدرشان ناپدید شده و اموال میلیاردی آنها توسط او به سرقت رفته است.

طولی نکشید که رد این مستاجر جنایتکار در نوشهر پیدا شد و کارآگاهان جنایی توانستند او را دستگیر کنند.

وقتی متهم بازداشت شد وسابقه او تحت رصد پلیس قرار گرفت مشخص شد او همان قاتل فراری خطرناک اصفهان است که مدت ها پیش دو نفر را درآنجا به قتل رسانده و در ۱۱ سرقت مسلحانه مشارکت داشته است.

پس از بازجویی های پی در پس متهم شرور راز جنایت هایش را برملا کردو پس اعتراف به همه ی اتهام هایش در صف محاکمه در دادگاه کیفری استان البرز فرار گرفت.

این متهم پس از محاکمه با رای قضات قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به اتهام یه فقره قتل عمد به قصاص نفس و مشارکت در ۱۱ فقره سرقت مسلحانه به ۱۵سال حبس و زخمی کردن یکی از مشتریان بانک حین ارتکاب سرقت مسلحانه به پرداخت دیه محکوم شد.

حکم صادر شده از سوی قضات پس از تایید قضات دیوان عالی اجرایی خواهد شد. / رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110011

ارسال نظر