دستگیری عامل آزار و اذیت پسران نوجوان بالاشهری

پرونده متهم ۲۶ ساله است؛ به اتهام اذیت و آزار پسران نوجوان، ۲ شب پیش در مازندران دستگیر شد.

دستگیری عامل آزار و اذیت پسران نوجوان بالاشهری

 عامل و اذیت پسران نوجوان بالاشهری دستگیرشد 

به گزارش عرشه آنلاین پرونده متهم ۲۶ ساله است؛ به اتهام اذیت و آزار پسران نوجوان، ۲ شب پیش در مازندران دستگیر شد.

طرح ویژه پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش در تهران کلید خورد و در طی ۴۸ ساعت ۱۸۹ نفر از اراذل و اوباش پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

اراذل و اوباشی که هر کدام از آنها خود طوماری از دعوا، درگیری، شرارت، تخریب و ایجاد رعب و وحشت بوده و حالا در محوطه H مقر پلیس پایتخت با لباس‌های آبی‌رنگ دستبند بر دست و پابند به پا کنار هم روی زمین نشسته‌اند.بعضی‌ها حتی مصدوم بوده و با پانسمان بر سر و صورت یا دست و پایشان در گوشه و کنار محوطه H خودنمایی می‌کنند.

همه دستگیرشدگان با ماسک نصف صورت خود را پوشانده‌اند؛ برخی‌ها هم چشم‌بند به چشم دارند اما رد تیزی و خط بخیه بر سر و گردن حتی از پشت ماسک و چشم بند هم‌ خودنمایی می‌کند.

هر کدام به یک جرمی دستگیر شده‌اند، اما آنچه در بین همه آنها یکسان است و در آن نقش دارند ایجاد رعب و وحشت در مردم است.

در بین انها عامل و اذیت پسران نوجوان بالاشهری است البته دو همدست هم دارد که فعلا متواری هستند؛ شگردشان این بود که به سراغ پسربچه‌های پولدار ۱۵ تا ۱۶ ساله شمال‌شهری می‌رفتند، با ترفند برنامه ورزشی و این مسائل آنها را گول زده و بعد از دوستی، آنها را در فرصتی مناسب سوار بر موتور یا ماشین خود کرده و مورد ربایش قرار می‌دادند؛ سپس پسربچه‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده و ا‌ز آنها فیلم گرفته و در ادامه اخاذی می‌کردند.

در حال حاضر این پرونده ۶ شاکی دارد، اما این افراد ۱۵ نفر را در برنامه خود داشتند. دو سه نفر از بچه‌ها هم به دلیل مشکل پیش آمده به خارج از کشور رفته‌اند.

اما در نهایت با شکایت یکی از والدین و پیگیری و رصد پلیس اطلاعات، متهم به همراه یک خانم در ویلایی اجاره‌ای در شهرستان نور شناسایی و بعد از تیراندازی متقابل دستگیر شد؛ البته تلاش پلیس برای دستگیری ۲ همدستش ادامه دارد.

سرهنگ سعید راستی معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در گفت‌وگو با فارس در خصوص متهم پرونده می‌گوید: این فرد سابقه‌دار بوده و ۲ بارهم سابقه حبس داشته و آخرین بار هم ۲ ماه پیش از زندان رجایی‌شهر آزاده شده است؛ آن موقع هم پرونده اش آزار و اذیت افراد بوده ؛ اما تأدیب نشده و بعد از آزادی مجدداً در قالب اسپانسر ورزشی به سراغ پسربچه‌های پولدار بالاشهری می‌رفته و بعد از رفیق شدن با آنها و در نهایت ربایش و آزار و اذیت و تهیه فیلم از آنها اقدام به اخاذی می‌کرد که شناسایی و دستگیر شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108875

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر