مرگ تلخ مرد ناکام به دست رقیب عشقی‌اش

اختلاف قدیمی ۲ مرد بر سر رقابت عشقی بعد از سال‌ها به ارتکاب جنایت منجر شد.

مرگ تلخ مرد ناکام به دست رقیب عشقی‌اش

اختلاف قدیمی ۲ مرد بر سر رقابت عشقی بعد از سال‌ها به ارتکاب جنایت منجر شد.

به گزارش عرشه آنلاین، درگیری قدیمی دو افغانستانی به قتل در تهران منجر شد و تحقیقات برای دستگیری قاتل آغاز شده است.

این قتل در حوالی منطقه نیروی هوایی تهران اتفاق افتاد و ماموران پلیس ساعت ۱۰ شامگاه شنبه  وقوع آن را به بازپرس کشیک قتل تهران اطلاع دادند.

بازپرس جنایی و تیم تحقیق با حضور در محل پی بردند مقتول ۳۴ ساله نگهبان ساختمان بود و برادرش جسد را پیدا کرده است. بنابراین او مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: من مشغول کارهای معمول خود بودم که برادرم که در ترکیه است با من تماس گرفت و گفت از احمد خبر ندارد. برادرم در ترکیه نگران احمد بود چون آخرین باری که با او صحبت کرده بود یک مهمان داشت که احمد و آن مهمانش اختلافی قدیمی با هم داشتند.

برادر مقتول در ادامه گفت:‌ احمد چند سال پیش در افغانستان دختری را می‌خواست که آخرین مهمانش هم خواهان همان دختر بود و در آخر دختر با آن مهمان ازدواج کرد. بعد از آن برادرم و آن فرد برای مدتها با هم درگیر بودند که در نهایت با وساطت ریش‌سفیدان ماجرا تمام شد اما آنها دیگر با هم ارتباط نداشتند و نمی‌دانم چرا آن فرد پیش احمد رفته بود. برادرم که در ترکیه است به من گفت با احمد تصویری صحبت می‌کرد که احمد به او گفت مهمان دارد و برای لحظاتی مهمانش را نشان داد.

با بدست آمدن این نتایج شناسایی مخفیگاه مهمانی که رقیب عشقی مقتول بود در دستور کار قرار گرفت و جسد مقتول که به تشخیص کارشناسان پزشکی قانونی جای ۱۴ ضربه چاقو روی بدنش مشهود بود به اداره پزشکی قانونی انتقال یافت تا معاینات دقیق‌تری بر روی آن انجام شود. / سایت جنایی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108273

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر