مرگ مرموز مامور پلیس در یک مسافرخانه

مامور پلیس شهرستان میرجاوه که برای انجام ماموریت کاری به تهران آمده بود، به دلیلی نامعلوم جان باخت.

مرگ مرموز مامور پلیس در یک مسافرخانه

مامور پلیس شهرستان میرجاوه که برای انجام ماموریت کاری به تهران آمده بود، به دلیلی نامعلوم جان باخت.

به گزارش عرشه آنلاین، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران، جسد مأمور پلیسی را که از شهرستان میرجاوه برای انجام مأموریتی به تهران آمده بود در یک مسافرخانه کشف کردند.

به گزارش جوان، بعدازظهر روز شنبه ۲۸ مرداد‌ماه، قاضی وحید ناصری، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری رازی از کشف جسد مأمور پلیسی در یکی از مسافرخانه‌های جنوب تهران باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در یکی از اتاق‌های مسافرخانه با جسد مرد جوانی روبه‌رو شد که بررسی مدارک هویتی او نشان داد وی مأمور پلیس شهرستان میرجاوه است و برای انجام مأموریت کاری به تهران آمده است.

همچنین مأموران دریافتند مرد فوت شده شامگاه جمعه یکی از اتاق‌های مسافرخانه را برای یک شب اجاره کرده تا اینکه امروز یکی از مستخدمان جسد او را که به طرز مرموزی فوت کرده، کشف می‌کند و به پلیس خبر می‌دهد.

یکی از کارکنان مسافرخانه گفت: «مرد جوان شب قبل به مسافرخانه آمد و اتاقی را اجاره کرد. قبل از ظهر امروز وقتی خبری از او نشد جلوی اتاقش رفتم و در زدم، اما صدایی از داخل اتاق نشنیدم. هر چقدر در زدم و او را صدا کردم، فایده‌ای نداشت. از طرفی هم با کلید یدک نمی‌شد در اتاق را باز کرد، چون مسافر در را از پشت با کلید قفل کرده بود و کلید داخل قفل مانده بود. نگران شدم و با اداره پلیس تماس گرفتم و مأموران پلیس هم وقتی به مسافرخانه آمدند از آتش‌نشانی برای باز کردن در اتاق درخواست کمک کردند. مأموران آتش‌نشانی از طریق پنجره وارد اتاق و با جسد مسافر روبه‌رو شدند.»

درحالی‌که معاینات اولیه پزشکی قانونی در محل حادثه حکایت از آن داشت از مرگ مأمور پلیس حدود ۱۲ ساعت گذشته است، بازپرس جنایی دستور داد جسد برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد. / جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 102432

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر