زن کشی فجیع در پردیس تهران / کشف جسد زن 37 ساله

جسد یک زن 37 ساله که مادر دو فرزند بود و توسط شوهرش به قتل رسیده بود در منزلش پیدا شد.

زن کشی فجیع در پردیس تهران / کشف جسد زن 37 ساله

جسد یک زن ۳۷ ساله که مادر دو فرزند بود و توسط شوهرش به قتل رسیده بود در منزلش پیدا شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی پردیس از کشف قتل زن ۳۷ ساله پردیسی توسط همسرش با انگیزه اختلافات خانوادگی در شهرپردیس خبر داد.

 سرهنگ سید حجت ا..پورنجفی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع اعلام خبری مبنی بر یک فقره قتل زن ۳۷ ساله در پردیس، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی، پس از دریافت خبر مبنی بر کشف جسد در منزلی در یکی از واحدهای مسکونی در مجتمع های پردیس بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی با مراجعه به محل جرم با جسد زن ۳۷ ساله ای روبرو شدند که آثار کبودی و ضرب و شتم بر روی بدن وی مشهود بود و به گفته مادر مقتول و فرزندان وی(دو پسر) توسط همسرش به قتل رسیده و قاتل متواری شده است.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشاره به اختلاف خانوادگی فی ما بین متوفی و همسرش تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته متهم سریعا دستگیر و در مواجهه با تحقیقات پلیسی و مواجهه با شواهد و مدارک و ادله پلیسی در نهایت به قتل همسرش با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کرد.

سرهنگ پورنجفی در پایان با اشاره به اینکه پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال گردیده تأکید کرد: پلیس با کسانی که باعث ایجاد ناامنی و تعرض به جان و مال مردم می شوند با قاطعیت برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن۱۱۰به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع رسانی نمایند.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101581

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر