رئیس امارات زندانیان ایرانی را عفو کرد

رئیس امارات عربی متحده، چند زندانی ایرانی را عفو کرد.

رئیس امارات زندانیان ایرانی را عفو کرد

۱۵ زندانی ایرانی در امارات آزاد شدند. «شیخ محمد بن زائد آل نهیان» رئیس امارات عربی متحده، ۱۵ زندانی ایرانی را عفو کرد. این ۱۵ زندانی ایرانی مورد عفو قرار گرفته شده، به زودی به کشور بازخواهند گشت.

۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در امارات مورد عفو قرار گرفتند و بزودی پس از طی مراحل اداری، به میهن باز خواهند گشت.

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، پیرو سفر اخیر حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه به امارات و رایزنی رئیس دستگاه دیپلماسی با مقامات عالی‌رتبه این کشور و موافقت رئیس امارات عربی متحده، تعداد ۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در آن کشور مورد عفو قرار گرفتند و به زودی پس از طی مراحل اداری، به میهن باز خواهند گشت.

حمایت کنسولی و قضایی از ایرانیان خارج کشور و رسیدگی به وضعیت آنان از جمله زندانیان، با جدیت توسط وزارت امور خارجه ادامه خواهد یافت.

در سفر اخیر وزیر امور خارجه به امارات که اول تیر ۱۴۰۲ انجام شد، امیرعبداللهیان در دیدار با همتای اماراتی خود مسائل مرتبط با جامعه بزرگ ایرانیان مقیم امارات و برخی مسائل و مشکلات کنسولی، خدماتی و آموزشی آنان توسط وزیر امور خارجه کشورمان مطرح شده و جزئیات و نحوه حل و فصل آنها مورد بررسی مشترک قرار گرفت. بر پایه این گزارش، حمایت کنسولی و قضائی از ایرانیان خارج کشور و رسیدگی به وضعیت آنان از جمله زندانیان، با جدیت توسط وزارت امور خارجه ادامه خواهد یافت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 97165

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر