این مرد کل عمرش را صرف شکار قاتل دخترش کرد!

«جان وارد» ۸۹ ساله ۲ میلیون پوند هزینه کرد تا بفهمد چه کسی «جولی» دخترش را در کنیا در سال ۱۹۸۸ میلادی کشته است.

این مرد کل عمرش را صرف شکار قاتل دخترش کرد!

«جان وارد» ۸۹ ساله ۲ میلیون پوند هزینه کرد تا بفهمد چه کسی «جولی» دخترش را در کنیا در سال ۱۹۸۸ میلادی کشته است.

به گزارش عرشه آنلاین، پدری که ۳۵ سال در تلاش برای تعقیب قاتلی بود که دخترش را در کنیا کشته بود، در نهایت درگذشت. جسد "جولی" دختر ۲۸ ساله‌ای که عکاس حیات‌وحش و اهل باری سنت ادموندز شهرکی در شهرستان سافک انگلستان بود، در سپتامبر ۱۹۸۸ میلادی در منطقه حفاظت شده ماسایی مارا کشف شد.

به گزارش فرارو به نقل از بی بی سی، هیچ کس تا کنون به جرم قتل او محکوم نشده است. جان وارد پدر جولی ۲ میلیون پوند برای تحقیق در مورد این پرونده هزینه کرد. او اخیرا فوت کرد. او با فاصله دو هفته از فوت همسرش درگذشت. باب و تیم پسران جان‌وارد اعلام کردند که به ماموریت پدرشان برای یافتن عامل قتل خواهرشان ادامه خواهند داد.

"باب وارد" اعلام کرد پدرش که در سن ۸۹ سالگی درگذشت تا چند هفته پیش نیز به دنبالی یافتن سرنخ بود. او گفت که به همراه برادرش کار پدرشان را ادامه خواهند داد و قصد داشتند کتابی در این مورد منتشر کنند و مستندی نیز بسازند.

او گفت: "جهان می‌تواند ببیند که او در ۳۵ سال گذشته چه کرده بود. این داستان فوق العاده‌ای است و من فکر می‌کنم افکار عمومی تنها نیمی از آن را می‌دانند".

این مرد کل عمرش را صرف شکار قاتل دخترش کرد!

"جولی وارد" در پایان یک سافاری عکاسی انفرادی ناپدید شده بود. او آخرین بار در ۶ سپتامبر ۱۹۸۸ زنده دیده شد. جسد سوخته و تکه تکه شده او یک هفته بعد توسط پدرش کشف شد. مقام‌های کنیایی در آن زمان مدعی شدند که جولی در جریان حمله حیوانات هدف قرار گرفته بود. با این وجود، پس از گذشت مدتی به دنبال کشف شواهد بیش‌تر توسط پدر جولی پذیرفتند که او به قتل رسیده است.

دو فرد بازداشت شده مظنون به نقش داشتن در قتل جولی در سال ۱۹۹۲ میلادی به دلیل فقدان شواهد کافی تبرئه شدند. تیم تازه‌ای از افسران پلیس کنیا در سال ۱۹۹۷ میلادی مجددا پرونده را بررسی کردند و در سال ۱۹۹۹ میلادی یک شکارچی مظنون به این قتل را محاکمه کردند، اما او نیز از اتهامات تبرئه شد. در سال ۲۰۰۴ میلادی در جریان تحقیقاتی که در ایپسویچ در بریتانیا در مورد این پرونده صورت گرفت حکم غیر قانونی بودن قتل در آن پرونده ثبت شد.

جان وارد برای پیگیری پرونده قتل دخترش بیش از ۱۰۰ بار به کنیا سفر کرده بود و در تلاش بود تا بفهمد چه کسی مسئول ارتکاب این قتل بوده است. او پیش‌تر گفته بود اگر مرگ دخترش تصادفی بود این موضوع را می‌پذیرفت، اما به دلیل اثبات علت مرگ دخترش به دلیل قتل مصمم بود تا حقیقت ماجرا را کشف کند. / فرارو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92171

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر