اردوغان جان این دختر زیبا را گرفت

در استانبول، دختری ۲۰ ساله به نام کوبرا اوگون با پرتاب خود روی ریل در ایستگاه مترو Yenikapı Marmaray خودکشی کرد.

اردوغان جان این دختر زیبا را گرفت

در استانبول، دختری ۲۰ ساله به نام کوبرا اوگون با پرتاب خود روی ریل در ایستگاه مترو Yenikapı Marmaray خودکشی کرد.

این حادثه در ساعت ۳ بعدازظهر روز گذشته رخ داد و علیرغم حضور تیم پزشکی در صحنه، این زن به دلیل صدمات شدید جانش را از دست داد. این زن ۲۰ ساله قبل از مرگ نامه ای نوشته و در آن به درماندگی خود اشاره کرده و گفته بود که ناامیدی او از نتیجه انتخابات و سیاست های حزب عدالت و توسعه راهی جز خودکشی برای وی نگذاشته است.

کوبرا اوگون

 

متن آنچه قبل از خودکشی او منتشر شده است در آن نوشته شده است که او به دلیل پیروزی حزب حاکم عدالت و توسعه در انتخابات پارلمان ترکیه خودکشی کرده است :

« خسته ام، جوانی مرا دزدیدند. من اجازه نخواهم داد که حزب عدالت و توسعه صاحب حقوق من شود. به عنوان یک زن، هرگز احساس آزادی نکردم .»

کوبرا اوگون

وی در نامه اش که سرخوردگی از نتیجه انتخابات و فضای سیاسی ترکیه در آن موج می زند و ساعاتی پیش از خودکشی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، چنین نوشته است: «خسته ام، آن ها جوانی ام را دزیدند. من حقوقم را به حزب آ ک پ [حزب عدالت و توسعه به ریاست رجب طیب اردوغان] و حامیان آن واگذار نمی کنم. شما جوانی ام را دزدیدید. فکر می کردم کلیچداراوغلو این کشور را بار دیگر قابل زندگی خواهد کرد، اما شما نگذاشتید. اگر بخواهم یک کتاب بخرم باید ۲۰۰ لیره بپردازم، اگر به بازار بروم دستکم باید ۳۰۰ لیر خرج کند، به بیمارستان می روم و باید ۱۰۰۰ لیر بپردازم. دامن می پوشم و همه به من نگاه می کنند. به عنوان یک زن در این کشور، اکنون حال خودم را حس می کنم. احساس آزادی نمی کنم. لطفا از دست من عصبانی نباشید. من خانواده ام را خیلی دوست دارم، خداحافظ، متاسفم». بدنبال این حادثه، پلیس و تیم پزشکی به سرعت به محل حادثه رسیدند و علیرغم تلاش هایشان این دختر جوان درگذشت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87577

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • امین

        دیوانه بود

      ارسال نظر