کنایه سنگین مدودف به «بایدن»؛ یک پدربزرگ ناامید !

مدودف در تلگرام خود درباره رهبر ۸۰ ساله آمریکا نوشت: بایدن تصمیم خود را گرفته است. یک پدربزرگ ناامید.

رئیس‌جمهور سابق روسیه پس از اعلام نامزدی جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا برای شرکت دوباره در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، وی را یک پدربزرگ سالخورده و مایوس خواند.

تارنمای خبری نیوز ۲۴ گزارش داد، مدودف در تلگرام خود درباره رهبر ۸۰ ساله آمریکا نوشت: بایدن تصمیم خود را گرفته است. یک پدربزرگ ناامید.

وی ادامه داد: اگر جای ارتش آمریکا بودم، در صورت پیروزی او، فورا یک کیف جعلی حاوی کد هسته‌ای جعلی برای جلوگیری از پیامدهای جبران ناپذیر می‌ساختم.

بایدن روز سه‌شنبه تصمیم خود را با انتخاب شعار «به پایان رساندن کار و تلاش دوباره» برای تصدی سمت ریاست جمهوری ایالات متحده اعلام کرد و گفت که برای نجات دموکراسی آمریکا از دست تندروهای جمهوری‌خواه مبارزه می‌کند.

جو بایدن

انتصاب دوباره به سمت رئیس جمهور آمریکا به بایدن اجازه خواهد داد تا سن ۸۶ سالگی در کاخ سفید بماند که یک رکورد محسوب می‌شود.

مدودف که معاون شورای امنیت ملی روسیه است، سابقه مکرری در درج مطالب طنز آمیز سیاسی و انتقاد از غربی‌ها در شبکه‌های اجتماعی دارد.

 روابط آمریکا و روسیه از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲ تنزل یافته و واشنگتن به حامی اصلی نظامی و مالی اوکراین تبدیل شده است.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 83999

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر