اظهارات مهم گروسی درباره سفرش به تهران

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر به تهران و دیدار با مقامات بلند پایه ایران را برای حل‌وفصل مسائل پادمانی مهم ارزیابی کرد.

اظهارات مهم گروسی درباره سفرش به تهران

ایرنا نوشت: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر به تهران و دیدار با مقامات بلند پایه ایران را برای حل‌وفصل مسائل پادمانی مهم ارزیابی کرد.

رافائل گروسی این مطلب را در جمع خبرنگاران مستقر در وین، پس از بازگشت از سفر دو روزه به تهران و دیدار با مقامات کشورمان مطرح کرد.

گروسی دیروز (۱۲ اسفند) وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال رسمی بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی قرار گرفت. وی دیروز و امروز با محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار و دو طرف در نشست مشترک خبری شرکت کردند. ملاقات با وزیر امور خارجه و رئیس جمهوری کشورمان از دیگر برنامه‌های وی در جریان سفر به تهران بود.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان در ملاقات با گروسی، با بیان اینکه برخی کشورها مسأله هسته‌ای را بهانه‌ فشار مضاعف بر ملت ایران قرار داده‌اند، توصیه کرد که آژانس رفتار حرفه‌ای و منصفانه و بی طرفانه داشته و تحت‌تأثیر مقاصد سیاسی قدرت‌ها قرار نگیرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75748

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر