جزئیات بسته تحریمی جدید اروپا اعلام شد

جزئیات بسته دهم تحریم‌های اروپا علیه روسیه اعلام شد.

جزئیات بسته تحریمی جدید اروپا اعلام شد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جزئیات بسته تحریمی جدید بروکسل علیه مسکو را اعلام کرد.

به نقل از تاس، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جزئیات بسته دهم تحریم های این اتحادیه علیه روسیه را اعلام کرد.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز شنبه در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که اتحادیه اروپا دهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب کرده است.

بنا به اعلام مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بسته جدید تحریمی اروپا علیه روسیه، ۱۲۱ شخص حقیقی و حقوقی در لیست سیاه قرار گرفته اند.

این مقام اتحادیه اروپا در توییتر خود آورد: بسته تحریمی جدید علیه روسیه ۱۲۱ شخص حقیقی و حقوقی را در هدف قرار می دهد، محدودیت های تازه ای بر واردات و صادرات (این کشور) وضع می‌کند و (پخش برنامه های) رسانه های تبلیغاتی روسیه را در این اتحادیه ممنوع می کند.

بنا به نوشته خبرگزاری تاس، بنا به فهرست تحریمی جدید اتحادیه اروپا پخش برنامه‌های شبکه های روسیا الیوم و اسپوتنیک عربی در اروپا ممنوع شد.

همچنین این تحریم ها شامل تجهیزات ویژه، قطعات یدکی و الکترونیک نیز می‌شود. بنا به اعلام تاس، ارسال کالاها و فناوری های دو منظوره اروپا از طریق روسیه ممنوع شد تا بدین طریق از دور زدن تحریم ها جلوگیری شود.

همچنین بنابر بسته دهم تحریم‌های بروکسل علیه مسکو، اتباع روسیه از داشتن پست های مدیریتی در شرکت های استراتژیک اتحادیه اروپا منع شده‌اند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 74530

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر