وزارت خارجه روسیه بیانیه داد

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: فکر کردن درباره خطوط قرمز، حالا دیگر به گذشته‌ها پیوسته است؛ آمریکا آشکارا تمایل خود را برای تحمیل شکستی راهبردی به روسیه اعلام کرده و چشم‌پوشی از این واقعیت غیرممکن است.

وزارت خارجه روسیه بیانیه داد

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکا آشکارا تمایل خود را برای تحمیل شکستی راهبردی به روسیه اعلام کرده و چشم‌پوشی از این واقعیت غیرممکن است.

وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم مسکو در سازمان ملل متحد، اعلام کرد: فکر کردن به اینکه آیا غرب از خطوط قرمز عبور کرده یا نه، برای گذشته است زیرا آمریکا آشکارا نقشه خود را برای شکست روسیه اعلام کرده است.

پولیانسکی دیروز گفته بود که «ناتو و کشورهای غربی به طور غیررسمی و غیرمستقیم در جنگ اوکراین مشارکت دارند اما هنوز از تمام خطوط قرمز عبور نکرده‌اند و قرمزترین‌ها باقیمانده است.»

وزارت خارجه روسیه در واکنش به این اظهارنظر به تاس گفت: علیه کشور ما جنگی ترکیبی به‌ راه افتاده است. فکر کردن درباره خطوط قرمز، حالا دیگر به گذشته‌ها پیوسته است؛ آمریکا آشکارا تمایل خود را برای تحمیل شکستی راهبردی به روسیه اعلام کرده و چشم‌پوشی از این واقعیت غیرممکن است.

آمریکا و بسیاری از کشورهای عضو ناتو از آغاز حمله نظامی روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ (۵ اسفند ۱۴۰۰) علاوه بر اعمال تحریم‌های گسترده علیه مسکو، کمک‌های چشمگیر نظامی و غیر ظامی را برای اوکراین فراهم کرده و همچنان به این اقدام ادامه می‌دهند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 68548

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر