با ثروتمند پیر، خطرناک و متعصب جهان آشنا شوید + عکس

سوروس پیر، ثروتمند، متعصب و خطرناک است، چون چنین افراد و سازمان‌هایی با چنین دیدگاه‌هایی، واقعا برای شکل دادن به روایت‌های خود پول خرج می‌کنند.

با ثروتمند پیر، خطرناک و متعصب جهان آشنا شوید + عکس

وزیر خارجه هند، جورج سوروس را برای اظهار نظر درباره کشورش فردی «پیر، ثروتمند، متعصب و خطرناک» خواند و گفت که ارزش‌های تعریف‌کننده دموکراسی باید مورد بحث قرار گیرند.

سوبرامانیام جایشانکار، وزیر خارجه هند در کنفرانسی خبری گفت که اظهارات جورج سوروس، میلیاردر مجار-آمریکایی نمونه بارز «دیدگاه یورو-آتلانتیک» است.

جورج سوروس

جورج سوروس در آستانه کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که هند یک دموکراسی است، اما نارندرا مودی، نخست‌وزیر این کشور دموکرات نیست.

جایشانکار گفت که باید درباره دموکراسی گفت‌وگو شود، از جمله اینکه حالا که توازن قدرت در جهان متعادل‌تر شده و از سلطه اروپا و آمریکا خارج شده، چه ارزش‌هایی یک دموکراسی را تعریف می‌کنند.

او گفت: سوروس پیر، ثروتمند، متعصب و خطرناک است، چون چنین افراد و سازمان‌هایی با چنین دیدگاه‌هایی، واقعا برای شکل دادن به روایت‌های خود پول خرج می‌کنند.

جورج سوروس

وزیر خارجه هند با یادآوری اینکه مردم این کشور با حضور در انتخابات تعیین می‌کنند که کشورشان چطور اداره شود، گفت: این اظهارات برای ما نگران‌کننده است، زیرا ما کشوری هستیم که استعمار را پشت سر گذاشته‌ و می‌دانیم وقتی پای مداخله خارجی به کشور باز شود، چه خطراتی در پی دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 73229

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر