افشای جزئیات جلسه فوق محرمانه ارتش چین

جنیفر زنگ با انتشار یک کلیپ از جلسه فوق‌محرمانه فرماندهان ارتش چین مدعی است که مقامات ارتش چین در حال گفت‌وگو در مورد برنامه‌هایی برای حمله به تایوان هستند.

افشای جزئیات جلسه فوق محرمانه ارتش چین

جنیفر زنگ با انتشار یک کلیپ از جلسه فوق‌محرمانه فرماندهان ارتش چین مدعی است که مقامات ارتش چین در حال گفت‌وگو در مورد برنامه‌هایی برای حمله به تایوان هستند.

به گزارش عرشه آنلاین، ادعا شده که ویدیوی ۵۷ دقیقه‌ای یوتیوب که توسط رسانه «لود» (Lude) تهیه شده است، جلسه فوق‌محرمانه فرماندهان ارتش چین را نشان می‌دهد که در مورد «انتقال وضعیت جنگ» در مورد برنامه‌ریزی نظامی و بسیج علیه تایوان بحث می‌کنند.

ویون نیوز گزارش داد، در این کلیپ شنیده می‌شود، فرماندهان می‌گویند با قاطعیت دستورات کمیته مرکزی حزب و  رئیس‌جمهور «شی» را اجرا می‌کنند و با قاطعیت ماموریت گوانگدونگ را برای اطمینان از منابع برای دستیابی به یک پیروزی استراتژیک و تعیین‌کننده انجام می‌دهند.

در این بیانیه آمده است: «ما در آغاز جنگ، درهم شکستن استقلال تایوان و توطئه‌های دشمنان قوی و دفاع قاطعانه از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی خود تردید نخواهیم کرد. این کمیته مرکزی حزب، تصمیم راهبردی اصلی شی جین پینگ، دبیر کل، برای هماهنگ کردن تصویر کلان امور بین‌المللی و داخلی است.»

ویدئوی یوتیوب منتشر شده توسط «زِنگ» با بررسی کارشناسانی که به اهداف اعلام شده چین برای الحاق تایوان می‌پردازند، در فضای مجازی منتشر شده است. با این حال، صحت آن هنوز تایید نشده و همچنان توسط نهادهای امنیتی مختلف در حال بررسی است.

در این ویدئو شنیده می‌شود که یک فرمانده می‌گوید: «از نظر تمرکز بسیج، باید دو منطقه تنگه تایوان و دریای چین جنوبی را هماهنگ کنیم.»

این بحث همچنین نشان می‌دهد که فرماندهان آماده استقرار امواج فوق‌کوتاه، تلفن ماهواره‌ای تیانتونگ-۱ برای برقراری ارتباطات سیار در حال حرکت شامل استفاده از ۱۴۰ هزار پرسنل، ۹۵۳ کشتی از انواع مختلف و ۱۶۵۳ واحد تجهیزات مختلف بدون سرنشین از جمله پهپادهای مورد نیاز هستند.

جنیفر زنگ به‌عنوان مدرک این توافق‌نامه را در توییتر خود منتشر کرده است:

فرماندهان همچنین قصد دارند از ۳۸ فروند هواپیما، ۵۸۸ واگن قطار و ۱۹ تاسیسات غیرنظامی از جمله فرودگاه‌ها و اسکله‌ها به‌عنوان بخشی از طرح بسیج استفاده کنند تا حمایت کامل از نبرد سرنوشت ساز در تنگه تایوان را ارائه دهند.

«جنیفر زِنگ» همچنین ادعا کرد که این ملاقات در ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) برگزار شده و بسیار محرمانه بوده است. او در عین حال اطلاع داده که طبق قوانین هر کسی که اطلاعات این جلسه را افشا کند، در معرض مرگ قرار می‌گیرد.»

منبع: همشهری آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22251

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر