ببینید | اخبار و جزئیات جدید از حمله خونین در متروی نیویورک

تیراندازی به سوی تعداد زیادی از مردم در متروی «بروکلین» در نیوریورک آمریکا روی داده و نیروهای امنیتی محوطه حادثه را به محاصره خود درآورده‌اند.

ببینید | اخبار و جزئیات جدید از حمله خونین در متروی نیویورک

رسانه‌های محلی آمریکا به نقل از منابع آگاه تایید کردند در ایستگاه مترو نیویورک به چندین تن تیراندازی شده و در وسایل انفجاری نیز یافت شده است.

رسانه‌های محلی به نقل از منابع آتش نشانی گزارش دادند که امروز (سه‌شنبه) به چندین نفر تیراندازی شد و وسایل انفجاری یکی از ایستگاه‌های متروی شهر نیویورک کشف شد.

تیراندازی در متروی نیویورک

به گزارش رویترز  این حادثه در هنگام رفت و آمد صبحگاهی در ایستگاه مترو خیابان ۳۶ در محله سان ست پارک بروکلین رخ داد. سخنگوی پلیس شهر نیویورک به رویترز گفت: افسران در حال رسیدگی به صحنه هستند، اما جزئیاتی در مورد تعداد افرادی که هدف تیراندازی قرار گرفتند، ندارند.

تیراندازی در متروی نیویورک

سی ان ان نیز به نقل از برخی منابع در خصوص تیراندازی در متروی نیویورک اعلام کرد ۱۳ نفر در این تیراندازی زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

براساس گزارش نیویورک تایمز یک مقام انتظامی گفت: پلیس به دنبال مردی با ماسک ضد گاز و جلیقه ساختمانی نارنجی رنگ است.

این خبرگزاری در خصوص این تیراندازی‌های کور نیز گفت: تیراندازی‌ها در شهر نیویورک در سال جاری افزایش یافته است، و افزایش جرایم خشونت آمیز با اسلحه از زمان روی کار آمدن شهردار اریک آدامز در ژانویه، تمرکز اصلی او بوده است. بر اساس آمار اداره پلیس نیویورک تا ۳ آوریل، حوادث تیراندازی از ۲۶۰ به ۲۹۶ مورد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

براساس گزارش الجزیره سخنگوی شهرداری نیویورک از ساکنان این شهر خواست برای حفظ جان و سلامتی خود از محل‌های حادثه دوری کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 16234

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر