بیانیه بایدن درباره حملات آمریکا

بایدن: «ایالات متحده به دنبال درگیری در خاورمیانه یا هیچ جای دیگر در جهان نیست. اما اگر به یک آمریکایی آسیب برسانید، ما پاسخ خواهیم داد.»/

بیانیه بایدن درباره حملات آمریکا

بایدن بیانیه‌ صادر کرد

بخش‌هایی از بیانیه رییس جمهور آمریکا:

امروز به دستور من، نیروهای نظامی آمریکا به اهدافی در تأسیسات عراق و سوریه که سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان ایران برای حمله به نیروهای آمریکایی از آن استفاده می‌کردند، حمله کردند.

پاسخ ما از امروز آغاز می‌شود و در طول مدت زمانی ادامه خواهد یافت. 

آمریکا به دنبال جنگ در خاورمیانه یا هیچ جای دیگر جهان نیست.

بیانیه بایدن

 متن کامل بیانیه جو بایدن:

یکشنبه گذشته، سه سرباز آمریکایی در اردن توسط یک پهپاد پرتاب شده توسط گروه های شبه نظامی تحت حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کشته شدند. اوایل امروز در مراسم بازگشت آبرومندانه این شجاعان آمریکایی در پایگاه هوایی دوور شرکت کردم و با هر یک از خانواده های آنها صحبت کرده ام.

امروز بعد از ظهر، با فرمان من، نیروهای نظامی ایالات متحده به اهدافی در عراق و سوریه حمله کردند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شبه نظامیان وابسته به آن برای حمله به نیروهای آمریکایی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

پاسخ ما از امروز آغاز شد. در زمان ها و مکان های انتخابی ما ادامه خواهد داشت.

ایالات متحده به دنبال درگیری در خاورمیانه یا هیچ جای دیگر در جهان نیست. اما اجازه دهید همه کسانی که ممکن است به دنبال آسیب رساندن به ما باشند این را بدانند: اگر به یک آمریکایی آسیب بزنید، ما پاسخ خواهیم داد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 124963

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر