نتانیاهو، پای ایران را به توقیف کشتی اش در یمن کشاند

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، این اقدام را محکوم کرد و مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران، عامل توقیف این کشتی به شمار می‌رود.

نتانیاهو، پای ایران را به توقیف کشتی اش در یمن  کشاند

نتانیاهو مدعی شد: ربودن کشتی اش در یمن کار ایران است

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد:ربودن کشتی یک اقدام تروریستی از سوی ایران است؛ ما حمله ایران به یک کشتی بین‌المللی را به شدت محکوم می‌کنیم.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد:ربودن کشتی باری از سوی حوثی‌ها در نزدیکی یمن، در جنوب دریای سرخ، یک رویداد جهانی بسیار خطرناک است.

 پس از توقیف یک کشتی اسرائیلی در دریای سرخ، مقامات صهیونیست مدعی شدند که این کشتی متعلق به این رژیم نیست.

 دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، این اقدام را محکوم کرد و مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران، عامل توقیف این کشتی به شمار می‌رود.

براساس گزارش‌ها، ارتش یمن یک کشتی رژیم صهیونیستی را در اعماق دریای سرخ توقیف کرد و به کنترل خود درآورد.

شبکه «المیادین» ساعتی پس از انتشار خبری مربوط به ناپدید شدن یک کشتی رژیم صهیونیستی به نام «گکلکسی لیدر»، به نقل از منابع موثق اعلام کرد که نیروی دریایی ارتش یمن این کشتی را با ۵۲ سرنشین توقیف کرده است.

به گزارش «المیادین»، خدمه و سرنشینان این کشتی در حال حاضر تحت بررسی هستند تا تابعیتشان مشخص شود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با تایید این خبر اعلام کردند که کشتی موردنظر متعلق به یک تاجر صهیونیست است.

«یحیی سریع»، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن پس از انتشار این خبر اعلام کرد که ارتش یمن تا ساعتی دیگر بیانیه مهمی را صادر می‌کند.

وی ظهر امروز با انتشار بیانیه‌ای از آمادگی ارتش یمن برای هدف قرار دادن کشتی‌های رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

«سریع»، گفته بود: براساس مسئولیت دینی، ملی و اخلاقی و با توجه به تجاوز‌های وحشیانه اسرائیلی-آمریکایی که نوار غزه در معرض آن از جمله کشتار و نسل‌کشی روزانه است و در پاسخ به خواسته‌های مردم یمن و خواسته‌های مردم آزاده و برای امدادرسانی به مردم مظلوم در غزه، نیرو‌های مسلح یمن اعلام می‌کنند که کشتی‌های حامل پرچم رژیم صهیونیستی، کشتی‌هایی که از سوی شرکت‌های اسرائیلی اداره می‌شوند و تمامی کشتی‌های متعلق به شرکت‌های اسرائیلی را هدف قرار خواهند داد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 115029

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • مهدی

        خیلی خوشحال شدیم دمتون گرم .علی یارتون

      ارسال نظر