هشدار مکرون به ایران و حزب الله

رئیس جمهور فرانسه: «حزب‌الله،ایران و حوثی‌های یمن» دست به خطر بی‌ملاحظه «گشودن جبهه‌های جدید» علیه اسرائیل نزنند

هشدار مکرون به ایران و حزب الله

امانوئل ماکرون در اسرائیل گفت: «حزب‌الله،ایران و حوثی‌های یمن» دست به خطر بی‌ملاحظه «گشودن جبهه‌های جدید» علیه اسرائیل نزنند. امانوئل ماکرون همچنین پیشنهاد کرد که این امکان به وجود آید که ائتلاف ضد داعش علیه حماس نیز وارد جنگ شود.

؛ امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه که به اسرائیل سفر کرده است روز سه‌شنبه پس از دیدار با بنیامین‌ نتانیاهو به ایران و گروه های مقاومت در خصوص جبهه‌های جدید در جنگ جاری با حماس هشدار داد.

یورونیوز نوشت: ماکرون در اسرائیل گفت: «حزب‌الله،ایران و حوثی‌های یمن» دست به خطر بی‌ملاحظه «گشودن جبهه‌های جدید» علیه اسرائیل نزنند.

رئیس جمهوری فرانسه همچنین نسبت به «فراگیر شدن آتش جنگ در منطقه که همه از آن زیان خواهند دید»، هشدار داد و خواستار «توجه همگان به اقدامات عده‌ای معدود علیه غیرنظامیان فلسطینی» شد که به اعتقاد وی خشونت ناشی از این اقدامات با خطر سرایت آتش به کرانه‌باختری همراه خواهد بود.

 

امانوئل ماکرون همچنین پیشنهاد کرد که این امکان به وجود آید که ائتلاف ضد داعش علیه حماس نیز وارد جنگ شود. رئیس جمهوری فرانسه در عین حال خواستار از سرگیری گفتگوها برای به جریان افتادن روند سیاسی با فلسطینی‌ها شد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111590

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر