رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا:

خاورمیانه را ترک نمی‌کنیم!

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سخنانی گفت که تصور ترک خاورمیانه از سوی ایالات متحده، غیرممکن است.

خاورمیانه را ترک نمی‌کنیم!

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سخنانی گفت که تصور ترک خاورمیانه از سوی ایالات متحده، غیرممکن است.

به گزارش عرشه آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در گفتگو با شبکه اردنی «المملکه» اعلام کرد که هرگز نمی‌توان تصور کرد که ایالات متحده، خاورمیانه را ترک کند.

میلی در این گفتگو اردن را یکی از نزدیکترین شرکای آمریکا در جهان دانست و افزود: ارتش آمریکا به نیروهای مسلح اردن، آموزش، مشاوره و تجهیزات نظامی می‌دهد.

وی تاکید کرد: منطقه خاورمیانه برای ایالات متحده از اهمیت بالایی برخوردار است و هرگز نمی‌توان تصور کرد که آمریکا خاورمیانه را ترک کند.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با اشاره به حضور نظامیان آمریکایی در منطقه خارومیانه گفت: تعداد نظامیان آمریکایی در منطقه بر اساس حجم تهدیدهای موجود کم یا زیاد می‌شود.

عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را تضمین می‌کنیم

مارک میلی با تکرار ادعاهای مقامات آمریکایی در رابطه با ایران گفت: ایالات متحده به تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای متعهد است!

میلی همچنین ادعا کرد: تعداد نظامیان آمریکایی در سوریه اندک است و تصمیم به ترک سوریه توسط نظامیان آمریکایی، یک تصمیم سیاسی است که از سوی سیاستمدران بلندپایه کشور اتخاذ خواهد شد.

وی همچنین بدون اشاره به اشغال غیرقانونی خاک سوریه از سوی آمریکا مدعی شد که حضور آمریکا در خاک سوریه برای تثبیت شکست داعش است! و ارتش ایالات متحده حضور نظامی خود در سوریه را گسترش نمی‌دهد. / مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103091

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر