سوابق تحصیلی

اطلاعیه فوری وزارت آموزش و پرورش

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهلت تایید هویت داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ تا پایان روز جمعه ۶ مرداد تمدید شد.

اطلاعیه فوری وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش چند اطلاعیه مهم منتشر کرد. مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش‌ و پرورش یک اطلاعیه جدید درباره تأیید سوابق هویتی و تحصیلی صادر کرد. وزارت آموزش و پرورش با صدور  اطلاعیه مهم، درباره  آزمون سراسری ۱۴۰۲ اطلاع‌رسانی کرد.

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش  در این اطلاعیه اعلام کرد؛ سامانه پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir، برای مشاهده و تأیید سوابق هویتی و تحصیلی تا پایان روز جمعه، ششم مردادماه، فعال است.

بر اساس این اطلاعیه، داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش نسبت به تایید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود تا موعد مقرر اقدام کنند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش صبح امروز در خبری منتشر شده در سامانه آموزش و پرورش اعلام کرده بود که داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲، تا امروز فرصت دارند تایید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود را اعلام کنند که این زمان تمدید شد.

منظور از سوابق تحصیلی، معدل کتبی داوطلب است که با توجه به نمرات امتحانات نهایی محاسبه و این تاثیر چهل درصدی هم در کنکور دی و هم در کنکور تیر ماه ۱۴۰۲ اعمال می‌شود. با توجه به اینکه سهم سوابق تحصیلی در کنکور ۴۰ درصد است، سهم آزمون تستی کنکور ۶۰ درصد خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99064

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        مادرم با حقوقی که از سازمان تامین اجتماعی میگیرد. در چادر میتواند بخوابد . حقوق مرحوم پدرم را مادرم میگیرد. واین که من حرفم را به کی بگم . نماینده مجلس که گوش نمیده ودولت هم که گوش نمیده . آنوقت میگن هرکه حرف بزنه . یعنی با امنیت روانی مردم بازی کرده . این عدالت حضرت علی نیست

      ارسال نظر