حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان چقدر است؟

خبر بد از حقوق بازنشستگان | علت تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان کارگری

تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی خبر از عدم واریز حقوق خود در تیرماه خبر دادند.

خبر بد از حقوق بازنشستگان | علت تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان کارگری

افزایش حقوق بازنشستگان یکی از مصوبات شورای عالی کار است، که هر ساله در دستور کار قرار می‌گیرد. حقوق بازنشستگان طبق قرار هر ساله باید با توجه به تورم و شرایط حاکم بر جامعه افزایش یابد.  پرداخت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی مطابق روال معمول بر اساس حروف الفبا از بیستم هر ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا پایان ماه ادامه خواهد داشت.

 واریز حقوق تیرماه مستمری بگیران و بازنشستگان شروع شد این حقوق میزان دریافتی آن‌ها در قبال پرداخت ماهانه بیمه و سال‌ها فعالیت است که هر ساله افزایش پیدا می‌کند و مبلغش تغییر می‌کند. تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی خبر از عدم واریز حقوق خود در تیرماه خبر دادند.

تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان کارگری

براساس روال معمول، پرداخت حقوق بازنشستگان براساس حروف الفبا از بیستم هر ماه آغاز می‌شود اما این ماه، تا امروز (اول مرداد) هنوز حقوق بازنشستگانی که نام خانوادگی آن‌ها با «ع» آغاز می‌شود، واریز نشده است. این در حالیست که در ماه‌های قبل تا این تاریخ همه‌ی بازنشستگان مستمری خود را گرفته بودند.

کانون بازنشستگان تهران اعلام کرد: در حال پیگیری مساله هستیم. هنوز تامین اجتماعی پاسخ نداده است که چرا این ماه حقوق‌ها با تاخیر چند روزه پرداخت می‌شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 98581

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر