خبر بد از صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان

در ماه‌های اخیر اقدامات قابل قبولی در صندوق ذخیره با توجه به اهداف تعیین شده این مؤسسه برای اعضا صورت گرفته است که البته پیشبرد این برنامه‌ها نیاز به تقویت و برنامه‌ریزی جدی دارد.

خبر بد از صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان

 سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر همراهی نمایندگان با صندوق ذخیره فرهنگیان به منظور پاسخ‌گویی به مطالبات اعضای آن، گفت: بحث تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون آموزش مجلس مطرح نیست.

حجت‌الاسلام احمد حسین‌فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز بی اطلاعی از موضوع تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار کرد: چنین موضوعی در کمسیسون مطرح نبوده و در دستور کار نیست.

وی به  اقدامات و عملکرد صندوق ذخیره برای جامعه فرهنگیان کشور اشاره کرد و گفت: در ماه‌های اخیر اقدامات قابل قبولی در صندوق ذخیره با توجه به اهداف تعیین شده این مؤسسه برای اعضا صورت گرفته است که البته پیشبرد این برنامه‌ها نیاز به تقویت و برنامه‌ریزی جدی دارد.

حجت‌الاسلام حسین‌فلاحی ادامه داد: از جمله مهم‌ترین مطالبات و برنامه‌هایی که باید به آن توجه کرد، پرداخت واریزی دولت به صندوق ذخیره است و اگر چنان امکانی برای پرداخت بدهی ندارد، می‌تواند از طریق تهاتر با نفت این کار را انجام داده و به این ترتیب به یکی از کلیدی‌ترین برنامه‌ها و مطالبات فرهنگیان در صندوق ذخیره فرهنگیان پاسخ دهد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با تأکید بر نگاه حمایتی این کمیسیون با صندوق ذخیره برای پاسخگویی به مطالبات فرهنگیان تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها در این مؤسسه باید به‌گونه‌ای باشد که خدمات آن صرفاً برای ایام بازنشستگی فرهنگیان در نظر گرفته نشود و اعضا در دوران اشتغال هم از خدمات این مؤسسه بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است روز گذشته نیز یکی از اعضای هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن تکذیب دخالت این کمیسیون در امور صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد هنوز هیچ طرح تحقیق و تفحصی از صندوق ذخیره فرهنگیان به کمیسیون ارجاع نشده و تنها خبری به نقل از یک نماینده دیده‌ام.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 98554

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        نخبه کنکور رفته دانشگاه فرهنگیان ،حالا براش ۷۹۰۰ جقوق زدند
        بعد لیسانس پیام نور و ازاد و دولتی بدون رقابت میره پتروشیمی ،شرکتی چهارده تومن
        یا کارمند مترو ۲۵مبابون
        چند سال یکبار هم وام دویست میلیون چهاردرصد بهشون میدن

        دیگه ببین بانکها چه خبره

        اون وقت اموزش پرورش برای معلم که ۳۳سال فقط سابقه خدمت واقعی دارد وام قرعه کشی میکند و هرکه قبلا سی تومان گرفته وارد لیست قرعه کشی نمیشود،خجالت اور هست هم برای معلمان هم اموزش پرورش
        واز ان بدتر که حق و حقوق معلم تو صندوق دخیره میدزدند عین دزد واقعی
        شفاف سازی جاهای امنیتی و نظامی در ایران بیشتر شفاف سازی تو صندوق های دخیره فرهنگیان و بازنشیستگی ،فروش قیمت واقعی نفت و اقتصاد و خودرو .هست
        اون وقت میخوان این معلم ناراضی وصعیت فرهنگی کشور درست کند
        حداقل نخبه های کنکور وارد اموزش پرورش نکنید که چند سال بعد سرخورده بشن

      ارسال نظر