حجم ویدیو: 17.93M | مدت زمان : 00:01:32

تجمع اعتراضی مقابل آموزش و پرورش/ تصمیم جنجالی برای تعطیلی یک مدرسه + فیلم و عکس

​دانش آموزان دبستان مولوی در خیابان فرهنگ منطقه 11 تهران، این روزها حال و روز خوشی ندارد. والدین دانش آموزان این مدرسه به رکنا می گویند که مدرسه پیشنهادی آموزش و پرورش با شرایط آنها سازگاری ندارد.

والدین دانش آموزان مدرسه مولوی منطقه ۱۱ تهران از تعطیل شدن این مدرسه و پیشنهادهای بدتر از بد آموزش و پرورش به عنوان جایگزین این مدرسه سخن می گویند.

دانش آموزان دبستان مولوی در خیابان فرهنگ منطقه ۱۱ تهران، این روزها حال و روز خوشی ندارد. والدین دانش آموزان این مدرسه به رکنا می گویند که مدرسه پیشنهادی آموزش و پرورش با شرایط آنها سازگاری ندارد.

یکی از والدین که دو دانش آموز در پایه دوم ابتدایی دارد به رکنا می گوید: مدرسه مولوی، فقط دانش آموزان پایه های اول تا سوم ابتدایی را شامل می شود. مدرسه های پیشنهادی برای والدین بسیار دور است و از نظر اقتصادی خانواده ها توان پرداخت پول سرویس مدرسه را ندارند. به ما مدرسه رسالت را که خودش ۶۰۰ دانش آموز دارد را پیشنهاد داده اند. تصور کنید دست کم ۱۰۰ نفر از این بچه ها به مدرسه رسالت بروند، آیا مدرسه توان رسیدگی به ۷۰۰ دانش آموز را دارد؟ کیفیت آموزشی چقدر افت پیدا خواهد کرد؟ 

یکی دیگر از والدین اینگونه توضیح می دهد که بعضی از اولیا در نزدیکی این مدرسه، خانه اجاره کرده اند و حالا باید برای هر دانش آموز ۱۵ میلیون تومان هزینه کنند تا سرویس مدرسه داشته باشند. ۴۰۰ دانش آموز این مدرسه و والدینشان روی هوا مانده اند و ما نمی دانیم باید چه کار کنیم. ۹۰ درصد بچه های این مدرسه از قشر فقیر هستند و لازم است مسئولان 

مادر یکی از دانش آموزان نیز در ادامه به رکنا می گوید: آموزش و پرورش به ما گفته است که ساختمان مدرسه مولوی، تحت تملک تربیت دبیر است و اجاره ای؛ بنابراین باید این ساختمان را پس بدهند. خواسته ما از آموزش و پرورش این است که یک سال صبر کنند و دانش آموزان همچنان در این مدرسه درس بخوانند یا اینکه بچه های ما را به مدرسه ۱۳ آبان که سه سالی می شود در خیابان بشیریه به دلیل نامشخص تعطیل شده است انتقال دهند. 

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 98542

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر