فاجعه در خیابان اندرزگو | یک ویدئوی عجیب از تذکر به افراد برای حجاب

تصاویری جدید از تذکر به افراد بی‌حجاب در خیابان اندرزگو در تهران در برخی از کانالها و سایت ها منتشر شده است.

فاجعه در خیابان اندرزگو | یک ویدئوی عجیب از تذکر به افراد برای حجاب

تصاویری جدید از تذکر به افراد برای رعایت حجاب در خیابان اندرزگو در تهران در برخی از کانالها و سایت‌ها منتشر شده است. در این ویدئو که لوگوی بسیمچی بر روی آن درج شده است، در خیابان اندرزگو و پارک و رستوران‌های اطراف به زنان بابت حجاب و لباس‌شان تذکر می‌دهد.

نوع ویدیو از ترکیب تصویر، موسیقی و افزوده‌های گرافیکی، چون شناسایی افراد به کمک هوش مصنوعی و البته اعلام معرفی افراد به مراجع قضایی قصد دارد فضایی از ارعاب را برای مخاطب ایجاد کند. 

در برخی از تذکرها علاوه بر لحن تهدید، تمسخر دیده می‌شود.

دربخشی از ویدئو، دیالوگی تلخ میان این مدعی عنوان ضابط است با یکی از این دختران جوان: «قانون، قانون است. اگر معتقد به آزادی هستی من دست همه سارقین و متجاوزین را باز می‌گذارم تا حسابت را کف دستت بگذارند.»

در روی تصویر ها بدون اینکه چهره افراد پوشانده شود به راحتی تصویر افراد پخش می شود و حتی عکس های رسمی آنان نیز به نمایش در‌می‌آید. 

نکته جالب اینجا است که در حالی که تصویر زنان به راحتی پخش می‌شود اما گوینده یا آمر به معروف یا مامور یا فرد تذکر دهنده صدای خود را تغییر داده تا شناسایی نشود.

عرشه آنلاین از انتشار این فیلم به دلایل فوق خودداری کرده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 97405

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • سید آرش

        بی قانونی نکنن دچار ترس و وحشت هم نمی‌شن. به خاطر شهوت می‌خوان آینده‌ی ایران رو نابود کنن. آخرش هم یه سری بی حیای دریده رو پررو می‌کنن خودشون هم وضع خراب شد می‌ذارن از ایران می‌رن ماها می‌مونیم و بی حیاهای پررو شده.
        حرف مأمور عزیز کامل درست نیست باید بهش می‌گفت اگر اعتقاد به بی قانونی داری ما هم دزدها و قاچاقچی ها و غیره رو اعمال قانون نمی‌کنیم ببینیم تو جامعه پر از جرم و فساد می‌تونی با آرامش زندگی کنی یا نه🙃

      ارسال نظر