خبر خوش آموزش و پرورش این استان برای معلمان و فرهنگیان

حجم گزینش و به کارگیری ۷ هزارنیرو در آموزش و پرورش فارس در فرصت کم و تا قبل از مهرماه کاری سنگین و‌ مهم است.

خبر خوش آموزش و پرورش این استان برای معلمان و فرهنگیان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: علاوه بر جذب آموزگاران فرآیند جذب دبیران ، مربیان پرورشی، دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان، ایثارگران و...، را در تابستان امسال خواهیم داشت و در مجموع حدود ۷ هزار نفر جذب آموزش و پرورش فارس می شوند که این آمار کم سابقه و از بزرگترین خدمات دولت مردمی سیزدهم در این استان به شمار می رود.

مجید زارعی در نشست تخصصی ارزیابان بخش مصاحبه و گزینش عمومی پذیرفته شدگان ماده ۲۸ پروژه استخدامی آموزگاران که در راستای وحدت رویه و تسهیل در فرآیند مصاحبه و ارائه راهکارهای مناسب برگزار شد، اظهار کرد: در فرآیند پروژه استخدامی آموزگاران سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۹۸۷ نفر سهمیه به استان فارس تخصیص یافت.

وی افزود: علاوه برجذب آموزگاران فرآیند جذب دبیران، مربیان پرورشی، دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، ایثارگران و...، را در تابستان امسال خواهیم داشت و در مجموع حدود ۷ هزار نفر جذب آموزش و پرورش فارس می شوند که این آمار کم سابقه و از بزرگترین خدمات دولت مردمی سیزدهم در این استان به شمار می رود.

زارعی عنوان کرد: حجم گزینش و به کارگیری ۷ هزارنیرو در آموزش و پرورش فارس در فرصت کم و تا قبل از مهرماه کاری سنگین و‌ مهم است. 

وی ادامه داد: استان فارس از روز اول فرآیند گزینش ها، کانون های ارزیابی اش فعال و علیرغم دشواری ها، روند ارزیابی همچنان ادامه یافت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: علیرغم نداشتن تجربه دراین روش گزینش، با تأمین تجهیزات الکترونیکی تلاش کردیم مشکلات کانون های ارزیابی به حداقل برسد.

وی اضافه کرد: آغاز به موقع فرآیند ارزیابی، مشکلات حوزه ارزیابی را کاهش خواهد داد لذا تلاش همکاران ما در اداره کل، در راستای تقویت زیرساخت‌های لازم برای اجرای دقیق روند گرینش ها همچنان ادامه دارد.

سرپرست هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه با تشریح مراحل مختلف فرآیند گزینش صلاحیت های عمومی، اظهار کرد: در فرآیند گزینش تمام اطلاعات داوطلبان محرمانه است و هیچکس اجازه انتقال این اطلاعات به غیر را ندارد.

حسین رنجبر با گرامیداشت روز عفاف و حجاب، افزود: موضوع عفاف و حجاب یکی از واجبات دینی است که پرداختن به آن از ضروریات است.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 97016

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر