فوری؛ انفجار مهیب و آتش‌سوزی گسترده در پالایشگاه نفت | آسمان جنوب کشور سیاه شد + فیلم

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص حادثه انفجار و آتش‌سوزی گسترده در پالایشگاه نفت اعلام شد.

فوری؛ انفجار مهیب و آتش‌سوزی گسترده در پالایشگاه نفت | آسمان جنوب کشور سیاه شد + فیلم

آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت آفتاب بندر عباس، ظهر دوشنبه «۱۹ تیر ماه ۱۴۰۲» موجب شده است که دود سیاهی آسمان این شهر و جنوب کشور را فرابگیرد. مدیر روابط عمومی پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس اعلام کرده است که آتش‌سوزی در محوطه پالایشگاه نفت آفتاب بندر عباس و مربوط به تانکر حامل مشتقات نفتی است. گزارش‌های غیررسمی حاکی از انفجار در مخازن این پالایشگاه است.

برخی شنیده‌ها نیز حاکی از آن هستند که چند مخزن پالایشگاه نفت آفتاب بندر عباس نیز دچار آتش‌سوزی شده‌اند. مخازن قیر پالایشگاه نفت آفتاب در غرب بندر عباس و در مجاورت با مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران دچار آتش‌سوزی شده‌اند. دود سیاهی ناشی از آتش گرفتن مخازن این پالایشگاه به هوا برخاسته است.

آتش سوزی

هنوز خبر و گزارشی دقیق و رسمی در خصوص کشته‌شدگان و مصدومان حادثه آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت آفتاب بندر عباس منتشر نشده است. آخرین اخبار و جزئیات در خصوص آتش‌سوزی گسترده در پالایشگاه نفت آفتاب بندر عباس را در ادامه بخوانید. 

آتش سوزی

مخازن قیر شرکت نفت آفتاب در غرب بندر عباس آتش گرفته‌اند. تلاش‌ها برای اطفای این آتش‌سوزی گسترده در پالایشگاه نفت آفتاب بندر عباس ادامه دارد.

دود سیاهی ناشی از آتش گرفتن مخازن احتمالی قیر در این محدوده به هوا برخاسته است.

واحدهای مختلفی از آتش‌نشانی صنایع مستقر در غرب بندرعباس به منطقه آتش‌سوزی رسیده‌اند و مهار آتش‌سوزی آغاز شده است.

سه دستگاه از تجهیزات اطفای حریق سازمان آتش‌نشانی بندرعباس نیز به محل آتش‌سوزی اعزام شده‌اند.

بنا بر اظهارات منابع محلی تلاش برای اطفای آتش آغاز شده اما امکان سرایت اتش و انفجار مخازن مجاور وجود دارد.

گزارش چهار مصدوم از این حادثه نیز مخابره شده است.

مدیر روابط پالایشگاه نفت آفتاب بندر عباس از بروز آتش‌سوزی در این پالایشگاه خبر داد.

بابایی، مدیر روابط پالایشگاه نفت آفتاب بندر عباس اعلام کرد: این حادثه ساعت ۱۵ دوشنبه «19 تیر ماه 1402» رخ داده است. تاکنون کشته و مصدومی نداشته است. اخبار تکمیلی در این خصوص به زودی اعلام می‌شود.

مدیر روابط پالایشگاه نفت آفتاب بندر عباس گفت: چند گروه آتش نشانی از بندرعباس، صنایع و پالایشگاه آفتاب در حال خاموش کردن آتش هستند.

آتش سوزی

برخی شنیده‌ها حاکی است چند مخزن این پالایشگاه نیز دچار آتش‌سوزی شده‌اند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم اعلام کرد که سه دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

مخزن پالایشگاه نفت آفتاب بندر عباس آتش گرفت؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بخشی از پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس دچار آتش‌سوزی شده است.

گزارش‌های غیررسمی حاکی از انفجار در مخازن این پالایشگاه است.

روابط عمومی پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس اعلام کرده است که آتش‌سوزی در محوطه پالایشگاه نفت آفتاب بندر عباس و مربوط به تانکر  و یک مخزن هیدروکربون بوده است.

روابط عمومی پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس اعلام کرد: این حادثه حدود ساعت ۱۵ دوشنبه «۱۹ تیر ماه ۱۴۰۲» رخ داده است و هنوز گزارشی دقیق و رسمی از  کشته‌شدگان و مصدومان اعلام نشده است.  چند گروه آتش‌نشانی از بندر عباس، صنایع و پالایشگاه آفتاب در حال خاموش کردن آتش هستند.

آتش سوزی

سه دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شده است.

شرکت پالایش نفت آفتاب به عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده مشتقات نفتی در بخش خصوصی کشور، با استفاده از خوراک (مواد اولیه) مختلف که از طریق مجموعه وزارت نفت، پالایشگاه‌های گازی و نفتی کشور تامین می‌کند. این پالایشگاه ۱۳۸۶ ساخته شده است.

شرکت پالایش نفت آفتاب در شهرک صنعتی خلیج فارس، در کیلومتر ۳۵ جاده بندرعباس- بندرلنگه قرار دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96736

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر