این مرد شیطان‌صفت با پراید، نوجوانان و زنان را شکار می‌کرد | این مجرم خطرناک را می‌شناسید؟ + عکس

عکس یک مرد شیطان‌صفت و مجرم فراری خطرناک منتشر شده و از مردم خواسته شده است که اگر این مرد شیطان‌صفت را می‌شناسند، به پلیس اطلاع دهند.

این مرد شیطان‌صفت با پراید، نوجوانان و زنان را شکار می‌کرد | این مجرم خطرناک را می‌شناسید؟ + عکس

مجرم فراری خطرناک را شناسایی کنید. عکس یک مرد شیطان‌صفت و مجرم فراری خطرناک منتشر شد. این مجرم فراری خطرناک، اتهامات بسیاری در پرونده خود دارد و پلیس برای دستگیری او از مردم کمک خواسته است. عکس یک مرد شیطان‌صفت و مجرم فراری خطرناک منتشر شده و از مردم خواسته شده است که اگر این فرد را می‌شناسند، به پلیس اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: ویدئویی تکان‌دهنده از سرقت و حمله مسلحانه به یک منزل مسکونی | این سارقان وحشی را شناسایی کنید + فیلم

این مرد شیطان‌صفت که شکارچی زنان و نوجوان بود، با اجرای یک نقشه شوم، مسافرانش را هدف نیت شوم خود قرار داده بود. برای شناسایی سایر قربانیان احتمالی که از سوی این مجرم خطرناک مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، تصویر مجرم فراری این پرونده منتشر شده است. تصویر بدون پوشش این مجرم خطرناک در رسانه‌ها منتشر شده است تا کسانی که او را مشاهده کرده و یا اطلاعاتی از این مرد شیطان‌صفت دارند، مراتب را به پلیس آگاهی اطلاع دهند. 

مجرم فراری

عکس یک مرد شیطان‌صفت و مجرم فراری منتشر شده و از مردم خواسته شده است که اگر این متهم این پرونده را می‌شناسند یا توسط این فرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌‌اند، به پلیس اطلاع دهند. 

بیشتر بخوانید: نقشه شوم مرد شیطان‌صفت برای تجاوز به زنان جوان | این سردار قلابی فراری را شناسایی کنید + عکس کامل

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اعلام دستگیری مسافرکشی که با شگرد خوراندن آب میوه‌های آغشته به مواد بی‌هوشی، از مسافران خود سرقت می‌کرد، از مردم خواست تا در صورتی که با این شیوه از سوی این فرد، مورد آزار و اذیت یا سرقت قرار گرفته‌اند، به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.

سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ اظهار کرد: درپی اعلام چند مورد سرقت اموال زنان و افراد نوجوان به شیوه خوراندن آب میوه‌های آغشته به مواد بی‌هوشی توسط یک مسافرکش‌نما، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ سریعا وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: در بررسی‌های کارآگاهان مشخص شد این سارق با یک دستگاه سواری پراید، ابتدا با سوار کردن زنان و مسافران نوجوان و جلب اعتماد آنان، در مسیر به بهانه دوستی و تعارف آب میوه آغشته به مواد بی‌هوشی، به محض به خواب رفتن مسافران، اقدام به سرقت اموال و وجوه نقد آنان می‌کرد.

مجرم فراری

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ ختاکید کرد: ماموران با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم را در مخفیگاه خود در شهرستان کرج دستگیر کردند.

سلیمانی بیان کرد: متهم دستگیر شده برای بررسی بیشتر موضوع به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شده است. این مجرم خطرناک در تحقیقات ماموران، به جرم خود و با شیوه بی‌هوش کردن مسافران با آب میوه آغشته به مواد بی‌هوشی و سپس سرقت اموال مسافران، تاکنون به چند فقره اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد، تاکید کرد: برابر دستور بازپرس شعبه پنج بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ، تصویر بدون پوشش متهم جهت شناسایی و اعلام شکایت منتشر شده است؛ شهروندانی که به این شیوه مورد تضرر قرار گرفته‌اند، می‌توانند برای رسیدگی موضوع به پلیس آگاهی شهر آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، خیابان مصلی، جنب فرمانداری مراجعه کنند.

مجرم فراری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96601

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر