خبر خوش وزیر آموزش و پرورش برای معلمان | مشکلات معلمان حل می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: با همراهی دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی قطعاً مشکلات معلمان حل خواهد شد.

خبر خوش وزیر آموزش و پرورش برای معلمان | مشکلات معلمان حل می‌شود

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: خدمتگزاری در اداره آموزش و پرورش به مشابه این است که میدان مین را برای معلم پاکسازی می‌کنیم و باید از تمام ظرفیت ها، برای حمایت معلمان استفاده کنیم.

در تلاشیم مشکلات معلمان را حل کنیم و خوشبختانه با همراهی دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی قطعاً مشکلات معلمان حل خواهد شد.

حمایت‌های بی دریغ خیرین و توجه مردم به دستگاه تعلیم و تربیت،  این مهم از برکاتی است که خداوند برای ما در دستگاه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی داده و اعتبار بسیار زیادی دارد.

 شهید باکری در هر حال خدمتگزاری به مردم را وظیفه خود می‌دانست و باید پشتیبان معلمی باشیم که با تربیت صحیح، دانش آموزان را به مقام خدمتگزاری می‌رساند. تاسیس اداره آموزش و پرورش بخش لیلان، پشتیبانی برای معلمان در منطقه و منشا برکت، در تربیت دانش آموزانی در تراز نظام جمهوری اسلامی خواهد شد که آینده نظام در دستان آنهاست.

آقای موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم لیلان و حومه آن با تأسیس آموزش و پرورش خیلی امیدوار و خوشحال هستند چرا که بواسطه این مهم بدون تردید شاهد رشد و توسعه تعلیم و تربیت در این بخش خواهد بود.

بخش لیلان که به عنوان جنوبی‌ترین شهر استان آذربایجان شرقی است حدود ۶ هزار نفر دانش آموز دارد واز این پس آموزش وپرورش این بخش بصورت مستقل اداره می‌شود.

همچنین با حضور وزیر آموزش وپرورش دانشگاه فرهنگیان و اداره آموزش و پرورش بخش لیلان شهرستان ملکان افتتاح شد.

این دانشگاه از بهمن ماه امسال به صورت مهارت آموزی فعالیت را خود را شروع کرده و از مهرماه ۱۴۰۱ دانشجو پذیرش خواهد کرد.

آقای یوسف نوری با هدف بررسی مسائل و رفع مشکلات آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به این استان سفر کرده است.

افتتاح آموزش و پرورش بخش لیلان، دیدار با نماینده ولی فقیه استان، نشست صمیمی با منتخبین تشکل‌های دانش آموزی، حضور در اجلاس نماز دانش آموزی کشور، دیدار با پیشکسوتان، معلمان منتخب و نمایندگان دانشجومعلمان و افتتاح و خشت گذاری چندین طرح آموزشی-تربیتی آذربایجان شرقی برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به این استان است./ باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9611

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر