مرگ دردناک یک مرد در متروی تهران | ماجرا چه بود؟

یک مرد میانسال در یکی از ایستگاه‌های مترو جانش را از دست داد.

مرگ دردناک یک مرد در متروی تهران | ماجرا چه بود؟

مسافران مترو این بار با اقدام خطرناک و مرگبار مردی میانسال در یک ایستگاه متروی تهران، شوکه شدند. یک مرد میانسال در یکی از ایستگاه‌های مترو جانش را از دست داد.  بازپرس جنایی تهران جزئیات یک حادثه تلخ و مرگ دردناک مرد میانسال در یکی از ایستگاه‌های مترو را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: مسافر خاص مترو خبرساز شد! +عکس

 

مردی میانسال در یکی از ایستگاه‌های متروی پایتخت، وارد حریم ریلی شد و این اقدام، به قیمت جانش تمام شد.  این مرد ۶۰ساله یک جفت کفش نو خریده بوده و در ایستگاه مترو، کنار سکو ایستاده بوده است تا قطار برسد؛ اما به‌دلیل ازدحام شدید، ناگهان جعبه کفشی که در دست داشته، از دستش روی ریل قطار می‌افتد.

مترو

عصر سه‌شنبه «13 تیر ماه 1402» به قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مرد میانسالی در یکی از ایستگاه‌های مترو با قطار برخورد کرده و جانش را از دست داده است.

به دستور بازپرس، تحقیقات در این پرونده آغاز شد. در بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده توسط پلیس، مشخص شد که این مرد ۶۰ساله یک جفت کفش نو خریده بوده و در ایستگاه مترو، کنار سکو ایستاده بوده است تا قطار برسد؛ اما به‌دلیل ازدحام شدید، ناگهان جعبه کفشی که در دست داشته، از دستش روی ریل قطار می‌افتد.

پس از این اتفاق مرد میانسال که ۶۰ساله بود به جای اینکه از مأموران مستقر در مترو کمک بخواهد، خودش برای برداشتن کفش از روی ریل اقدام کرد که ناگهان قطار رسید و با مرد میانسال برخورد کرد.

به‌ دنبال این اتفاق، جسد مرد جان باخته به پزشکی قانونی انتقال یافت.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95955

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر