دخترکشی و جنایت فجیع هولناک در کردستان | پدر سنگدل ۲ دخترش را کشت

پدر سنگدل در سنندج پس از بیهوشی فرزندانش، با سنگ به جمجمه دختر بزرگش زد و دختر کوچکش را نیز با فشردن گلو و انسداد راه تنفسی و خفگی به قتل رساند.

دخترکشی و جنایت فجیع هولناک در کردستان | پدر سنگدل ۲ دخترش را کشت

دخترکشی و زن‌کشی این بار در شهر سنندج استان کردستان خبرساز شد. انتشار خبر هولناک دخترکشی و جنایت هولناکی که توسط یک پدر سنگدل انجام شده است، واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشته است. پدری در سنندج استان کردستان، ۲ دخترش را کشت. جزئیات این دخترکشی فجیع در شهر سنندج استان کردستان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: دومین دخترکشی در یک هفته | قتل دختر ۹ساله در رابر

پدر سنگدل این خانواده پس از بیهوشی فرزندانش، با سنگ، جمجمه دختر بزرگش را شکسته و دختر کوچکش را نیز با فشردن گلو و انسداد راه تنفسی و خفگی به قتل می‌رساند. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان جزئیات این خبر خبر دخترکشی هولناک و وقوع قتل ۲ کودک دختر ۳ و ۸ ساله توسط پدر در سنندج را اعلام کرد.
دخترکشی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان به جزئیات وقوع قتل دو کودک ۳ و ۸ ساله توسط پدر در سنندج پرداخت.

محمد جباری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از وقوع قتل دو کودک توسط پدر خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه این عمل فجیع که دل هر انسانی را به درد و رنج می‌آورد، توسط پدر یک خانواده در حق فرزندانش اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: دخترکشی خونین در ایلام | پدر عصبانی دخترش را با آجر قتل رساند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در تشریح جزئیات این واقعه تلخ گفت: روز چهارشنبه «14 تیر ماه 1402» پدر یک خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی، دو فرزند 3 و 8 ساله خود را به بیرون از خانه و به خروجی شهر، مسیر سنندج-کامیاران برده و با داروی خواب‌آور آنان را بیهوش می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان افزود: قاتل ابتدا دختر بزرگ خود را بعد از خوراندن داروی خواب در حالت نیمه‌هوشیار با ضربات متعدد سنگ به جمجمه به قتل رساند. سپس دختر سه ساله‌اش را با خفه کردن به قتل رساند که نتیجه پزشکی قانونی نیز آن را تایید کرد.

او در ادامه گفت: قاتل سه ساعت بعد و ساعت چهار بامداد، حادثه را به پلیس ۱۱۰ گزارش داده و به جرم خود اعتراف می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان  بیان کرد: پدر سنگدل این خانواده پس از بیهوشی فرزندانش، با سنگ به جمجمه دختر بزرگش زده و دختر کوچکش را نیز با فشردن گلو و انسداد راه تنفسی و خفگی به قتل می‌رساند. سه ساعت پس از وقوع این ماجرا، قاتل شخصا به پلیس مراجعه کرد؛ خود را معرفی و به قتل دو فرزندش اعتراف کرد.

دادستان مرکز استان کردستان اعلام کرد: اجساد این دو کودک معصوم که دچار جمود نعشی شده بودند، به سردخانه منتقل شد و مراتب به مقام قضایی و بازپرس کشیک اطلاع داده شد. قاضی کشیک نیز دستور بازداشت فرد را صادر کرد.

جباری عنوان کرد: قاتل پس از تحقیقات پلیسی، به عمل شنیع و دو قتل دخترانش اعتراف کرده است. تحقیقات بیشتر برای انگیزه قاتل همچنان در حال بررسی است و جزئیات آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در پاسخ به این سوال که آیا در تحقیقات انجام شده، قاتل از لحاظ روحی روانی مشکلی داشته یا خیر، توضیح داد: دستورات قضایی بررسی این موضوع صادر شده است اما این مستلزم زمان و در حال بررسی است که پس از محرز شدن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95905

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر