قتل هولناک یک مرد توسط زن ناشناس با 22 ضربه چاقو در غرب تهران | زن قاتل سریالی از آب درآمد

پسر جوان به تنهایی زندگی می‌کرد و ساکن طبقه چهارم ساختمانی در بلوار آیت‌الله کاشانی واقع در غرب تهران بود. جسد او در حالی پیدا شد که قطرات خون در ورودی خانه ریخته شده بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که وی بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

قتل هولناک یک مرد توسط زن ناشناس با 22 ضربه چاقو در غرب تهران | زن قاتل سریالی از آب درآمد

روز هفتم تیرماه سال ۱۴۰۱نزدیکان پسر جوانی به نام احسان، پس از ۴شبانه روز بی‌خبری از او، قدم در خانه‌اش گذاشتند و با پیکر بی‌جانش مواجه شدند.

پسر جوان به تنهایی زندگی می‌کرد و ساکن طبقه چهارم ساختمانی در بلوار آیت‌الله کاشانی واقع در غرب تهران بود. جسد او در حالی پیدا شد که قطرات خون در ورودی خانه ریخته شده بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که وی بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. در این شرایط ماجرا به پلیس گزارش و با حضور قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس کشیک قتل در محل حادثه تحقیقات شروع شد.

یک زن؛ تنها مظنون جنایت

متخصصان پزشکی قانونی بعد از معاینه اولیه جسد مقتول اعلام کردند که حدود ۴روز از قتل می‌گذرد. از سویی شواهد به‌دست آمده در صحنه جنایت نشان می‌داد که مقتول در خواب به قتل رسیده و توانی برای دفاع از خودش نداشته است. همچنین کارآگاهان با بررسی گاوصندوقی که در کمددیواری خانه قرار داشت پی‌بردند که مقدار زیادی طلا و دلار سرقت شده است. در ادامه کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته ساختمان متهم اصلی جنایت را که زنی جوان بود، دستگیر کردند. او قبل از جنایت، وارد خانه پسر جوان شده و پس از آن نیز سراسیمه آنجا را ترک کرده بود.

زن جوان که ۳۷سال دارد، اعتراف کرد که احسان را در خانه‌اش به قتل رسانده است. با وجود این حاضر نشد که اتهام سرقت را به گردن بگیرد. متهم صحنه جنایت را نیز بازسازی کرد و جزئیات قتل را شرح داد و در نهایت پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.

در دادگاه

در جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، ابتدا نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست پرداخت و ضمن تشریح روند تحقیقات، خواستار مجازات متهم به قتل شد. در ادامه پدر و مادر احسان به‌عنوان اولیای دم در جایگاه حاضر شدند و گفتند خواسته‌شان قصاص قاتل است. آنها گفتند این زن با قساوت تمام جگرگوشه ما را به قتل رسانده است. به همین دلیل جای هیچ‌گونه چون و چرایی باقی نمی‌ماند و خواسته ما قصاص است.

افشای دومین جنایت

در ادامه این جلسه نوبت به متهم رسید تا از خودش دفاع کند. او در چند جمله قتل مقتول را به گردن گرفت اما مدعی شد که برای دفاع از خودش دست به این کار زده است. او مدعی شد که شب حادثه مقتول قصد کشتن وی را داشته و او دفاع مشروع کرده است. این ادعای متهم در شرایطی مطرح شد که طبق گزارش پزشکی قانونی ۲۲ضربه از پشت به مقتول اصابت کرده و او هیچ‌گونه قدرتی برای دفاع از خود نداشته. متهم در ادامه دفاعیاتش مدعی شد که از ماجرای سرقت دلار و طلاها اطلاعی ندارد و فقط از گاوصندوق ۱۵۰هزار تومان پول برداشته تا بتواند کرایه تاکسی بدهد.

وقتی دست متهم رو شد

در ادامه این جلسه قاضی رازی را برملا کرد که موجب شوکه شدن متهم شد. او که از همان ابتدا درباره ادعاهای متهم تردید داشت در میانه جلسه از منشی دادگاه خواست تا استعلام تازه‌ای از سوابق متهم تهیه شود. دقایقی بعد بررسی این استعلام نشان داد که متهم پیش از این جنایت، در پرونده قتل مرد جوان دیگری نیز دست داشته است که رسیدگی به آن همچنان ادامه دارد.

متهم که تا آن زمان تلاش داشت خودش را بی‌گناه نشان دهد، با شنیدن حرف های رئیس دادگاه شوکه شد و شروع به انکار کرد، اما تلاشش بی‌فایده و همه شواهد و مدارک علیه او بود. او در ادامه برای آخرین مرتبه به دفاع از خود پرداخت و در نهایت قاضی ختم دادرسی را اعلام کرد و قرار است به‌زودی حکم این پرونده اعلام شود.

منبع: اعتماد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94195

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر