نقشه شوم مرد شیطان‌صفت برای تجاوز و تهیه فیلم سیاه از زنان افشا شد

وقتی چشمم به آن پیامک سیاه خیره شد هیچ گاه فکر نمی کردم که در پشت پرده این پیام ماجرای تلخی نهفته است که زندگی و سرنوشتم را تغییر می دهد

نقشه شوم مرد شیطان‌صفت برای تجاوز و تهیه فیلم سیاه از زنان افشا شد

زنی ۳۸ ساله با پیگیری سیم‌کارت‌هایی که به نامش بود راز شوهر بی‌شرم خودش را فاش کرد.

 وقتی چشمم به آن پیامک سیاه خیره شد هیچ گاه فکر نمی کردم که در پشت پرده این پیام ماجرای تلخی نهفته است که زندگی و سرنوشتم را تغییر می دهد چرا که وقتی با فرد ناشناسی تماس گرفتم که پیامک مذکور را برایم ارسال کرده بود، دنیا دور سرم چرخید و ... این ها بخشی از اظهارات زن ۳۸ ساله ای است که با افشای راز چند سیم کارت مخفی که به نام او در مراکز فروش تلفن همراه ثبت شده بود، راهی جز پناه بردن به قانون پیدا نکرد و به همین دلیل وارد مرکز انتظامی شد.

او در حالی که بیان می کرد «دیگر شوهرم را نمی شناسم!» درباره قصه تلخ خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری مصلای مشهد گفت: وارد بیستمین بهار زندگی ام شده بودم که با «ساسان» سر سفره عقد نشستم ولی من حتی نام اورا نمی دانستم اما از آن جایی که پدرم با پدربزرگ ساسان آشنایی داشت، بدون تحقیق درباره وضعیت اجتماعی و اخلاقی وی، مرا پای سفره عقد نشاند و معتقد بود که او اصل و نسب دارد.

حتی پدرم به میمنت این ازدواج، سند ملکی باغی را نیز به نام همسرم ثبت کرد تا هدیه ازدواج مان باشد. با این حال هنوز مدت زیادی از آغاز زندگی مشترک مان نگذشته بود که فهمیدم «ساسان» علاقه ای به من ندارد و فقط به پیشنهاد پدربزرگش و به خاطر ثروت پدرم با من ازدواج کرده و به اجبار با من زندگی می کند تا در رفاه و آسایش باشد.

خلاصه او در کنارم ماند اما هر روز از زیبایی و قد و قامت دیگر زنان سخن می گفت و با این گونه گفتار مرا آزار می داد. او همه عشق و محبتش را به طور آشکار نثار زنان غریبه می کرد و من فقط نظاره گر این صحنه های تلخ بودم. بالاخره دخترم به دنیا آمد و من اوضاع روحی بهتری پیدا کردم، حتی وقتی فهمیدم «سوسن» معلول ذهنی است، باز هم از علاقه ام به او کاسته نشد.

دخترم مونس و همدم تنهایی های من بود و من فقط وقتی او را در آغوش می گرفتم آرامش عجیبی داشتم ولی متاسفانه عمر دخترم کوتاه بود و او فقط ۴ سال در این دنیای پر از حیله و نیرنگ زندگی کرد. بعد از مرگ ناگهانی «سوسن» ضربه روحی سختی خوردم و در حالی به سوگ نشستم که زندگی ام دیگر سرد و یخ زده بود. روزها به همین گونه می گذشت تا این که به طور اتفاقی و با ارسال پیامک از سوی یکی از اپراتورهای تلفن همراه متوجه شدم که چند سیم کارت به نام من ثبت شده است. خیلی تعجب کردم و با آن شماره ها تماس گرفتم ولی هر بار خانمی از آن سوی خط پاسخم را می داد و من بی درنگ تماس را قطع می کردم و نمی دانستم چه اتفاقی افتاده است. از سوی دیگر هم به دلیل سردی روابطم با «ساسان» چیزی در این باره نمی گفتم.

در همین روزها بود که پیامی از یک زن ناشناس در فضای مجازی برایم ارسال شد که روزگارم را سیاه کرد.

آن زن نوشته بود: «هر جور شده پولی را که از من خواستید تهیه می کنم ولی ملتمسانه می خواهم با آبرویم بازی نکنید!» با  دیدن این پیام، حیرت زده با او تماس گرفتم و پرسیدم با چه کسی کار دارد! احتمال می دادم پیام را به اشتباه برای من ارسال کرده است اما او راز عجیبی را برایم فاش کرد. «فهیمه» اشک ریزان گفت: من فریب همسرت را خوردم، او ابتدا خودش راجوانی مجرد معرفی کرد که قصد ازدواج با مرا دارد وگرنه من هیچ گاه با او ارتباط برقرار نمی کردم، حالا هم التماس می کنم تصاویر و عکس هایم را به من برگردان، من نزد خانواده و اطرافیانم آبرو دارم. اگر این عکس ها را منتشر کنید زندگی من بر باد می رود و احتمال دارد خدای ناکرده حادثه جبران ناپذیری رخ دهد! و ...

حالا دیگر همه چیز برایم روشن شده بود. ساسان با سیم کارت های مخفی که به نام من خریده بود در فضای مجازی و با سوء استفاده از فریب ها و حیله گری های مرسوم با زنان غریبه ارتباط برقرار می کرد و سپس آنان را هدف اخاذی قرار می داد. گیج و منگ بودم، دنیا دور سرم می چرخید و نفسم بالا نمی آمد! دیگر شوهرم را نمی شناختم! داشتم دیوانه می شدم که تصمیم گرفتم به کلانتری بیایم تا چاره ای برای فرار از این وضعیت روحی تاسف بار پیدا کنم ...

با توجه به اهمیت موضوع و احتمال وقوع اخاذی های اینترنتی در فضای مجازی، واکاوی دقیق این پرونده با صدور دستوری خاص از سوی سرهنگ محمد ولیان (رئیس کلانتری مصلای مشهد) به گروهی از افسران کارآزموده دایره تجسس سپرده شد و از سوی دیگر نیز اقدامات مشاوره ای و روان شناختی برای زن جوان در دایره مددکاری اجتماعی ادامه یافت.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

خراسان

منبع: خراسان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93986

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر