نقشه شوم مرد شیطان‌صفت در بزرگراه‌های تهران برای بی‌عفت کردن زنان

مرد شیطان صفت که برای زنان تهرانی در خیابان‌ها و فضای سبز اطراف اتوبان‌ها کمین کرده بود در ده ونک دستگیر شد.

نقشه شوم مرد شیطان‌صفت در بزرگراه‌های تهران برای بی‌عفت کردن زنان

 مرد شیطان صفت که برای زنان تهرانی در خیابان‌ها و فضای سبز اطراف اتوبان‌ها کمین کرده بود در ده ونک دستگیر شد.

طعمه‌هایش وقتی او را در بازداشت پلیس دیدند هنوز از او وحشت داشتند و از مقامات قضایی خواستند تا این مرد به اشد مجازات محکوم شود.

شیطان بزرگراه

آخرین روزهای سال گذشته بود، ساعت ۴ ظهر زن جوان به نام ساناز سوار بر خودرویش در شرق تهران در حال رانندگی بود و در اتوبان همت وقتی وارد ورودی پارک فدک شد ناگهان مرد جوانی جلوی راهش را گرفت.

ساناز از ترس اینکه مرد جوان را زیر نگیرد پا روی پدال ترمز گذاشت و این در حالی بود که خلوتی خیابان باعث شد تا تصادفی رخ ندهد اما خلوتی خیابان دلیلی بود تا شکارچی زنان برای اجرای نقشه‌اش از مخفیگاهش بیرون بیاید.

ساناز ترمز کرد و خودرویش متوقف شد ناگهان مرد جوان که قمه به دست بود به سرعت سوار بر خودروی زن جوان شد. ساناز ابتدا فکر می‌کرد مرد جوان قصد سرقت دارد اما مرد شیطان صفت با استفاده از خلوتی خیابان در آن محل با تهدید و کتک کاری طعمه‌اش را تسلیم نیت شوم خود کرد و پس از اجرای نقشه‌اش دست به سرقت طلا، گوشی موبایل و پول‌های زن جوان زد و به سرعت پا به فرار گذاشت.

وحشت حتی نزد پلیس

زن جوان به سرعت خودش را به پلیس رساند و از ماجرای گرفتار شدن در دام زورگیر شیطان صفت خبر داد و در حالی که با یادآوری آن صحنه‌های سیاه، وحشت به جانش می‌افتاد از پلیس کمک خواست.

خیلی زود زن جوان با دستور قاضی پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد و پس از آزمایش و نمونه برداری‌ سناریوی تجاوز وحشیانه به زن جوان مورد تأیید قرار گرفت.

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی دادگاه یک کیفری تهران برای دستگیری مرد شیطان صفت وارد عمل شوند.

 دومین شکار شیطان بزرگراه

تحقیقات پلیسی در حالی ادامه داشت که زن جوان دیگری که گرفتار نیت شوم مرد شیطان صفت قرار گرفته بود پای در اداره پلیس آگاهی تهران گذاشت.

زن جوان که اوایل فروردین ماه هدف مرد جوان قرار گرفته بود به مأموران گفت: در فضای سبز اطراف پل چمران در حال پیاده‌روی بودم و اتوبان هم خلوت بود که ناگهان مرد جوانی آرام آرام به سمتم آمد و فکر می‌کردم یک رهگذر است اما ناگهان قمه‌اش را بیرون کشید و با تهدید مرا زمین زد.

وی افزود: ابتدا فکر می‌کردم مرد قمه به دست قصد سرقت طلا و گوشی موبایلم را دارد و با التماس می‌گفتم طلاهایم برای تو اما کاری به من نداشته باش اما مرد خشن نیت دیگری داشت و هرچه مقاومت کردم کافی نبود و زیر مشت و لگدها و تهدیدهایش تسلیم شدم.

آرزوی مرگ

زن جوان در حالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: مرد شیطان صفت پس از اجرای نقشه‌اش گوشی موبایل، طلا و پولی که در کیفم بود را برداشت و پا به فرار گذاشت. در حالی که اشک می‌ریختم و آرزوی مرگ می‌کردم دقایقی در همان فضای سبز روی زمین بودم و از ترس آبرویم می‌ترسیدم ماجرا را به کسی بگویم اما همانجا تصمیم گرفتم به کلانتری بروم تا این مرد دستگیر شود تا زن دیگری گرفتار حمله شیطانی این مرد نشود.

افزایش شکارهای شیطان بزرگراه

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت و این در حالی بود که طعمه‌های دیگری در دام این مرد شیطان صفت گرفتار شده بودند و بررسی‌های میدانی نشان از آن داشت که مرد شیطان صفت در خیابان‌ها و فضای سبزهای خلوت در کمین زنان نشسته و زمانی که سوژه خود را شناسایی می‌کند با تهدید قمه و وحشت آفرینی آنها را هدف نیت شوم خود قرار می‌دهد.

چهره شیطان در دوربین‌های مداربسته

بدین ترتیب کارآگاهان با توجه به اینکه زنان چهره مرد شیطان صفت را به یاد داشتند ابتدا با اقدامات چهره نگاری توانستند تصویر ابتدایی متهم را به دست آورند و در ادامه با در اختیار داشتن این سرنخ به سراغ دوربین‌های مداربسته که در اطراف محل‌های جرم وجود داشت رفتند.

بازداشت شیطان بزرگراه

مأموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران در این مرحله فیلم‌های دوربین‌های مداربسته را مورد بازبینی قرار دادند و با توجه به تصویر چهره نگاری متهم خیلی زود عکس مرد شیطان صفت به دست آمد و کارآگاهان در ادامه تصویر متهم را در اختیار تیم‌های گشت پلیس آگاهی و مأموران کلانتری‌های پایتخت قرار دادند.

تجسس‌ها به صورت ویژه ادامه داشت تا اینکه چندی قبل مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک با توجه به تصویری که از متهم در اختیارداشتند موفق به شناسایی این مرد شیطان صفت شدند و با تحت نظر قرار دادن متهم، مخفیگاه وی در ده ونک ردزنی شد.

در این شاخه ازتحقیقات تیمی از اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران با توجه به سرنخ‌های به دست آمده از کلانتری ونک مخفیگاه متهم را تحت نظر قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی و با اطمینان از حضور شیطان بزرگراه در مخفیگاهش عملیات را آغاز کردند.

کارآگاهان در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وارد مخفیگاه متهم شدند و مرد شیطان صفت در فکر راهی برای فرار بود اما زمان به آخر رسیده بود و دیگر نمی‌توانست کاری انجام دهد و قبل از اینکه بخواهد با مأموران نیز درگیر شود دستبند پلیس روی دستانش خورد.

مواجهه حضوری

متهم ابتدا در کلانتری سکوت کرده بود و خود را بی‌گناه می‌دانست اما وقتی در اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران پیش روی طعمه‌هایش قرار گرفت دیگر راهی برای فرار از اتهاماتش نداشت.

۵ زن یکی پس از دیگری وقتی آرش را در میان دیگرمتهمان شناسایی کردند و انگشت اشاره را به سمت او گرفتند آرش چاره‌ای جز اقرار ندید.

زنان جوان هنوز وحشت داشتند و در حالی که اشک می‌ریختند، آرش را به عنوان همان مرد شیطان صفتی که زندگی‌شان را تیره و تار کرد معرفی و گفتند پس از آن روز شوم دیگر از سایه خودشان هم می‌ترسند و برخی دچار افسردگی شده و تحت نظر پزشک قرار گرفته‌اند.

اعتراف شیطان بزرگراه

آرش ۳۵ ساله که مجرد است پس از روبه‌رو شدن با طعمه‌هایش لب به سخن باز کرد و به اجرای نقشه شیطانی و سرقت از زنان اعتراف کرد.

در بررسی‌ها مشخص شد آرش در گذشته سابقه سرقت دارد و در سال‌های گذشته نیز بارها دست به این اقدام شیطانی زده است که طعمه‌هایش از ترس آبرو به پلیس مراجعه نکرده‌اند.

بنا بر این گزارش، متهم به دستور قاضی دادگاه کیفری یک استان تهران در اختیار مأموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران قرار دارد و تحقیقات برای شناسایی دیگر طعمه‌های این مرد ادامه دارد.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93772

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        بی پدر ومادر را باید آتش زد .

      ارسال نظر