خبر خوش برای بازنشستگان | شروط جدید پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شد

شرایط و ضوابط جدید پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، نحوه واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان و مشمولان آن اعلام شدند.

خبر خوش برای بازنشستگان | شروط جدید پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شد

پاداش پایان خدمت بازنشستگان واریز می‌شود. مشمولان دریافت پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شدند. پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان با مشکلاتی مواجه شده است و اعتراضات بازنشستگان و کارکنان را به همراه داشته است. نحوه واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شد. مشمولان پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شدند. ضوابط و شرایط جدید پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: حداقل حقوق بازنشستگان چقدر شد؟ | جزئیات افزایش سن بازنشستگی و پاداش پایان خدمت مشخص شد

تکلیف پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شد. نحوه واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان مشخص شد و مشمولان پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شدند.

اخبار مربوط به حقوق و پاداش پایان خدمت بازنشستگان را در عرشه آنلاین بخوانید.

پاداش پایان خدمت بازنشستگان

برای دریافت پاداش پایان خدمت بازنشستگان باید ۳۰ سال سابقه خدمت داشت و یا سن افراد باید در محدوه‌ای باشد که مشخص شده است. ضوابط و شرایط جدید پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شد.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارتباط با مشکلات پاداش پایان خدمت بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: جزئیات واریز کامل پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شد

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: افرادی که پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند، حتما به صورت قانونی مشمول دریافت نمی‌شدند. در امر پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان هیچ مشکلی وجود ندارد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارتباط با مشکلات پاداش پایان خدمت افراد گفت: در ارتباط با این موضوع قوانینی در کشور وجود دارد. یا باید ۳۰ سال کارکرد افراد و یا سابقه سنواتی افراد کامل شده باشد. آن‌هایی که این اتفاق برای آن‌ها پیش آمده عده‌ای امسال و تعدادی نیز سال گذشته بوده که پاداش خود را کامل دریافت کرده اند و مشکلی در تامین مالی آن نبوده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: افرادی که دریافت نکرده اند حتما به صورت قانونی مشمول دریافت پاداش پایان خدمت نمی‌شدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای دریافت پاداش پایان خدمت بازنشستگان باید ۳۰ سال سابقه خدمت داشت و یا سن افراد باید در محدوه‌ای باشد که مشخص شده است. این امر ظوابطی دارد تا افراد مشمول پاداش شوند و آن‌هایی که قانونی مشمول می‌شوند همه در حال پرداخت است و در این امر مشکلی نداریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان هیچ مشکل مالی نداریم.

مبلغ پاداش پایان خدمت بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

مبلغ پایان خدمت کارکنان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد. جزئیات مبلغ پاداش پایان خدمت کارکنان برای سال آینده اعلام شد.

در سال آینده پاداش پایان خدمت کارکنان ۵۲۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که نسبت به امسال ۴۸ میلیون تومان اضافه شده است.

بند (ه) تبصره ۱۲ ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مربوط به پاداش پایان خدمت کارکنان است که بر این اساس پاداش پایان خدمت موضوع قانون پرداخت پاداش پایان خدمت و بخشی از هزینه‌های ضروری به کارکنان دولت مصوب ۱۳۷۵/۲/۲۶با اصلاحات و الحاقات بعدی، پاداش پایان خدمت کارکنان مشمول ماده (۱۰۷) قانون مدیریت خدمات کشوری با احتساب فوق‌العاده بند (۱۰) ماده (۶۸) قانون مذکور به مقامات، رؤسا، مدیران و کارکنان کلیه دستگاه‌های اجرائی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و همچنین وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی در ازای هر سال خدمت حداکثر تا سی سال و تا سقف پنج میلیارد و دویست میلیون ریال خواهد بود.

بر اساس ماده ۱۰۷ قانون مدیریت کشوری به کارمندان مشمول این قانون که بازنشسته می‌شوند به ازای هر سال خدمت یک ماه آخرین حقوق و مزایای مستمر تا ۳۰ سال به اضافه وجوه مربوط به مرخصی‌های ذخیره شده پرداخت خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93330

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر