تیراندازی خونین افراد مسلح در میدان شهدا

پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه سه نفر با اسلحه به سمت فردی (بدون خسارت جانی) در میدان شهدا تیراندازی و سریعا متواری شده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

تیراندازی خونین افراد مسلح در میدان شهدا

جزئیات تیراندازی در میدان شهدای کوار استان فارس اعلام شد. سه نفر با اسلحه به سمت فردی در میدان شهدا تیراندازی کرده و سریعا متواری شدند. فرمانده انتظامی کوار، در خصوص تیراندازی در میدان شهدای کوار استان فارس توضیحاتی ارائه کرد و از دستگیری عاملان تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید رحمان هاشمی، فرمانده انتظامی کوار یکشنبه «۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲» در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه سه نفر با اسلحه به سمت فردی (بدون خسارت جانی) در میدان شهدا تیراندازی و سریعا متواری شده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند عاملان تیراندازی را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرکننده هر سه نفر را دستگیر و یک قبضه اسلحه وینچستر نیز از آنان کشف کنند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه متهمان علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف حساب با شاکی عنوان کردند، گفت: هر سه نفر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی اقلید استان فارس نیز از دستگیری شش نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی، فرمانده انتظامی اقلید استان فارس در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از محلات این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری مرکز به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد چند نفر به دلیل اختلاف قبلی با یکدیگر درگیر شده‌اند، گفت: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع  قضائی موفق شدند شش نفر از عاملان درگیری را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی اقلید استان فارس بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92832

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر