مرگ تکان دهنده یک پاکبان در بزرگراه چمران

بامداد جمعه 26خردادماه یکی از پاکبانان خدوم شهرداری تهران در حین انجام وظیفه، براثر سانحه رانندگی در بزرگراه شهید چمران جان خود را از دست داد.

مرگ تکان دهنده یک پاکبان در بزرگراه چمران

 معاون خدمات شهری شهرداری تهران نسبت به جان باختن یک پاکبان بر اثر سانحه رانندگی در بزرگراه شهید چمران واکنش نشان داد.

بامداد جمعه ۲۶خردادماه یکی از پاکبانان خدوم شهرداری تهران در حین انجام  وظیفه، براثر سانحه رانندگی در بزرگراه شهید چمران جان خود را از دست داد.

در همین ارتباط حسین نظری؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران در حاشیه بهره‌برداری از برج شبیه‌ساز ۱۵ طبقه آموزشی عملیاتی و دو ایستگاه جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره فوت این کارگر خدمات شهری در مسیر اتوبوس‌های بی‌آر‌تی در منطقه ۲ در روز گذشته اظهار کرد: اینکه در سطح شهر تهران تمام بزرگراه‌ها به صورت مکانیزه نظافت بشوند موضوعی است که در هیچ یک از کلانشهرهای کشور و حتی کلانشهرهای جهان نداریم که تمام سطح معابر به صورت مکانیزه نظافت شوند. لذا مجبوریم برای نظافت برخی محدوده‌ها از کارگران استفاده کنیم و بی تردید حادثه در شهر وجود دارد و ممکن است برای کارگران ما نیز حوادثی پیش بیاید.

وی افزود: البته باید این موضوع از مسیر قضایی بررسی شود تا مشخص شود که راننده‌ای که وارد مسیر بی‌آرتی شده مقصر است یا کارگر ما و یا حتی کمبود تجهیزات علت بروز این حادثه بوده یا خیر؟

نظری گفت: بی‌تردید ما مجبور به استفاده از کارگران در برخی محدوده‌ها برای نظافت شهر هستیم و از سوی دیگر نظافت شهر مطالبه‌ای است که شهروندان از ما دارند.

 

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92639

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر