خبر خوش از تبدیل وضعیت استخدامی | جزئیات تبدیل وضعیت ایثارگران اعلام شد

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی و قراردادی و ایثارگران اعلام شد.

خبر خوش از تبدیل وضعیت استخدامی | جزئیات تبدیل وضعیت ایثارگران اعلام شد

تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان و ایثارگران در دستورکار دولت قرار گرفته است. بسیاری از نیروهای قراردادی و شرکتی، خواستار تبدیل وضعیت استخدامی خود هستند. جزئیات تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای ایثارگر اعلام شد. ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی و تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گنجانده شده است. آخرین اخبار و جزئیات در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی و قراردادی و ایثارگران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: خبر مهم از تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی و قراردادی

اخبار استخدامی و تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی و قراردادی را در عرشه آنلاین بخوانید.

تبدیل وضعیت استخدامی

خبر مهم از تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران

مشاور عالی رئیس‌جمهور در امور ایثارگران گفت: طرح تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در دستگاه های اجرایی پس از سال ها در دولت سیزدهم عملیاتی شد.

حجت‌الاسلام پرویز ولی‌زاده، مشاور عالی رئیس‌جمهور در امور ایثارگران در نشست شورای اداری شهرستان باشت افزود: از درخواست های رئیس جمهور، خدمت میدانی به ایثارگران است و برای تحقق این مطالبه سفرهای مشاوران وزارتخانه های مختلف به استان ها اجرایی انجام می شود.

مشاور عالی رئیس‌جمهور در امور ایثارگران بیان داشت: این سفرها در راستای بررسی میزان تحقق وظایف دستگاه های انجام می شود و نشان دهنده توجه مسئولان به بهبود وضعیت ایثارگران است.

ولی‌زاده افزود: تشکیل کارگروهی برای شناسایی رزمندگان ایثارگر که سال گذشته انجام شد از اقدام های خوب دولت برای خدمت به ایثارگران است که در این طرح ۲۵ هزار رزمنده شناسایی شدند و براساس این طرح، رزمندگان نیازمند ماهیانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مستمری دریافت می کنند.

شرط جدید تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی و شرکتی

نماینده کارگران شرکتی و قراردادی گفت: در انتظار حرکت مجلس شورای اسلامی و خاصه اعضای کمیسیون اجتماعی در هفته آتی هستیم تا ابهامات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تکمیل شود و در صحن مجلس مطرح شده و به شورای نگهبان برود.

عرب اسدی، معاون سازمان امور استخدامی کشور در مصاحبه کوتاهی به نیروهای قراردادی و شرکتی توصیه کرد در آزمون‌های استخدامی سازمان امور استخدامی شرکت کنند.

رامین اناری، نماینده کارگران شرکتی و قراردادی در این رابطه گفت: ما بارها به مدیران سازمان امور استخدامی هشدار دادیم اما مخالفت این سازمان با حذف دست‌های واسطه و مصوبه طرح ساماندهی کارکنان که مجلس در حال پیگیری‌ست، هر روز مشهودتر می‌شود.

این فعال کارگری افزود: بعد از فرافکنی‌های متعدد، از عملیات فرسایشی ۴۵ روزه گرفته تا شرکت نکردن در جلسات کمیسیون اجتماعی و بی‌اعتنایی به مجلس، در چند روز گذشته میثم لطیفی خبر از بخشنامه‌ای داده بود که حقوق و بیمه را سازمان یا ارگان یا نهاد یا خصولتی یا... به نیروی شرکتی پرداخت کنند و یک حق مدیریت به شرکت واسطه داده شود! نشانه‌های اصرار بر ماندگاری این دست‌های واسطه محرز شده، به تازگی هم توصیه معاون ایشان مبنی بر شرکت در آزمون‌های استخدامی بیرون آمده است!

اناری تاکید می‌کند: ما طبق مستندات، در انتظار حرکت مجلس و خاصه اعضای کمیسیون اجتماعی در هفته آتی هستیم تا ابهامات تکمیل و در صحن مجلس مطرح شده و به شورای نگهبان برود. از مجلس و دیگر نهادهای ذیربط تقاضا داریم جلوی فرافکنی سازمان امور استخدامی را بگیرند.

جزئیات تبدیل وضعیت استخدامی و سهمیه استخدام ایثاگران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مدیری که سهمیه ایثارگران را رعایت نکند برخورد می‌شود.

علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور مشاوران وزرا و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، افزود: حضور این مشاوران نشان داد که یک جمعیتی در کشور هستند که مشکلات ایثارگران را رفع می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از ارزش‌های انقلاب اسلامی جان دادن جوانان برای دفاع از کشور است ادامه داد: این یک ارزش بوده که حکومت ما را از سایر کشور‌ها متمایز کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ایثارگران بخشی از این افراد هستند، گفت: باید به این قشر خدمت کنیم چرا که تکلیف شرعی و قانونی ما است.

او یکی از ویژگی‌های این دولت را حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: این مسیر در صراط مستقیمی قرار دارد که نتیجه آن خدا محوری است.

احمدزاده با اشاره به اینکه تاکید شده تا سهمیه ایثارگران در همه جذب‌ها و مدیریت‌ها رعایت شود، گفت: هر مدیری که سهمیه ایثارگران را اعمال نکند با آن‌ها برخورد می‌شود و حتی عزل خواهد شد.

استاندار با بیان اینکه یک سری مشکلات زیرساختی در تهران است و ربطی به استان ندارد، گفت: ۲۰۰ نفر از فرزندان شهدا در استان داریم که بیکار هستند و تعدادی در پتروشیمی گجساران جذب شده، اما کافی نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک کارخانه در یاسوج داریم که متعلق به بنیاد شهید کشور است که یک مرحله آن فعال است اگر مابقی بخش ها فعال شود ۴۰۰ فرزند ایثارگر و شهید استخدام می‌شوند.

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران با جدیت دنبال می‌شود

فرماندار بهمئی گفت: مشکلات و مطالبات خانواده‌های شهدا در بهمئی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان پیگیری شد.

علی محمدی، فرماندار بهمئی در جلسه جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بهمئی که با حضور آقای بیدکی مشاور امور ایثارگران سازمان ثبت احوال کشور و نماینده مشاورین وزیر در امور ایثارگران کشور در فرمانداری این شهرستان برگزار شد بر پیگیری مشکلات و مطالبات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بهمئی تاکید شد.

علی محمدی تامین مسکن و اشتغال را از نیاز‌های اساسی این جامعه هدف بر شمرد و گفت: بررسی مسایل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در بهمئی ضرورت دارد و باید در این مسیر اقدامات جدی انجام شود.

فرماندار بهمئی با تاکید بر اینکه ساماندهی گلزار شهدا باید به‌طور جدی پیگیری شود افزود: تعداد زیادی از گلزار شهدا با تلاش بنیاد شهید و امورایثارگران، ساماندهی شد و بقیه هم باید با برنامه ریزی‌های لازم در دستورکار قرار گیرد.

سرهنگ مهدی غلامی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی نیز گفت: کنگره شهدای استان در سال ۱۴۰۳، بزرگترین حرکت و رویداد فرهنگی در استان است و برای اینکه استان را برای این حرکت بزرگ آماده کنیم، نیاز است که در جای جای استان یادواره‌های شهدا برگزار کنیم.

بیدکی، مشاور امور ایثارگران سازمان ثبت احوال کشور و نماینده مشاورین وزرا در امور ایثارگران کشور در این جلسه گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به جامعه ۵ میلیون نفری در نقاط مختلف کشور ارائه خدمت می‌کند گفت: یکی از طرح‌های خوب بنیاد شهید که در راستای رسیدگی و رفع مشکلات خانواده شهدا صورت می‌گیرد طرح سپاس است.

مشاور امور ایثارگران سازمان ثبت احوال کشور و نماینده مشاورین وزرا در امور ایثارگران کشور افزود: طرح سپاس سال گذشته توسط دکتر قاضی‌زاده هاشمی به رئیس جمهور پیشنهاد شد و ایشان هم به تمام دستگاه‌ها دستور دادند تا آن را اجرایی کنند و با هدف دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام می‌شود و این موضوع نقش مهمی در پیگیری مطالبات این قشر دارد.

بیدکی با بیان اینکه همه مشکلات جامعه ایثارگران به تنهایی در توان بنیاد شهید نیست، افزود: بخشی از مشکلات این جامعه نیاز به تعامل، تلاش مضاعف و عزم ملی دارد و انتظار می‌رود که همه دستگاه‌ها برای رفع آن‌ها با بنیاد شهید و اُمورایثارگران کشور همکاری کنند.

مشاور امور ایثارگران سازمان ثبت احوال کشور و نماینده مشاورین وزرا در امور ایثارگران کشور با اشاره به عزم جدی دولت برای رفع مشکلات جامعه ایثارگران گفت: مسئله تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران نیز با جدیت دنبال می‌شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92275

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر