استخدام در دانشگاه فرهنگیان | دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان بخوانند

دانشگاه فرهنگیان شرایط آزمون استخدامی و جزئیات جدید در خصوص استخدام و جذب دانشجومعلمان در این دانشگاه را اعلام کرد.

استخدام در دانشگاه فرهنگیان | دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان بخوانند

دانشگاه فرهنگیان نحوه و شرایط جدید استخدام و جذب دانشجومعلمان در این دانشگاه را اعلام کرد. برنامه‌های جدید وزارت آموزش و پرورش برای دانشگاه فرهنگیان اعلام شد. دانشگاه فرهنگیان از استخدام نیروی جدید در این دانشگاه خبر داد. جزئیات استخدام ۲۵ هزار مهارت‌آموز در دانشگاه فرهنگیان اعلام شد. برای رفع کمبود معلم در وزارت آموزش و پرورش، استخدام فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها در دستورکار دانشگاه فرهنگیان قرار گرفته است. جزئیات برگزاری مرحله کشوری جشنواره الگوهای برتر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: خبر مهم برای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان | ماموریت اصلی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

هدف دانشگاه فرهنگیان در کنار ارائه صلاحیت حرفه‌ای برای تدریس در کلاس‌های درس، افزایش مهارت‌ها و توانمندی معلمان به ویژه در ابعاد ورزشی است تا زمینه تحول نسل آینده را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اطلاعیه مهم دانشگاه فرهنگیان | متقاضیان استخدام در دانشگاه فرهنگیان بخوانند

 آخرین اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه فرهنگیان را در عرشه آنلاین بخوانید.

دانشگاه فرهنگیان

 ۲۵ هزار نفر از دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها در دانشگاه فرهنگیان استخدام می‌شوند. در کنار جذب دانشجویان برای رفع کمبود معلم در آموزش و پرورش، پذیرش ۲۵ هزار فارغ‌التحصیل سایر دانشگاه‌ها نیز در قالب ماده ۲۸ و به عنوان مهارت آموز در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: دانشگاه فرهنگیان یک اطلاعیه مهم داد

دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد که هر گونه اطلاع‌رسانی در خصوص استخدام و جذب دانشجو منحصرا از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه صورت می‌پذیرد.  

استخدام ۲۵ هزار مهارت‌آموز در دانشگاه فرهنگیان

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: امسال ۲۵ هزار نفر از دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها را در قالب مهارت آموز پذیرش کرده و آماده ورود به آموزش و پرورش می کنیم.

پرویز انصاری راد، معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در حاشیه آغاز مسابقات فوتسال دانشجو معلمان سراسر کشور، اظهار کرد: ۲۵ هزار نفر جذب دانشجو به صورت کارشناسی پیوسته در سال تحصیلی آینده هدف گذاری شده است.

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: این تعداد دانشجو با تعهد دبیری بعد از چهار سال تحصیل جذب آموزش و پرورش شده و فعالیت خود را به عنوان معلم انجام می‌دهند.

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: در کنار جذب دانشجویان برای رفع کمبود معلم در آموزش و پرورش، پذیرش ۲۵ هزار فارغ‌التحصیل سایر دانشگاه‌ها نیز در قالب ماده ۲۸ و به عنوان مهارت آموز در دستور کار قرار گرفته است.

انصاری راد افزود: بعد از برگزاری آزمون استخدامی این تعداد جذب خواهند شد تا با گذراندن یک سال دوره آموزشی، کسب مهارت و صلاحیت معلمی بتوانند راهی مدارس شوند.

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به برگزاری اولین لیگ والیبال دختران و فوتسال پسران در اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: از امروز مسابقات فوتسال پسران با حضور دانشجو معلمان منتخب پردیس‌های دانشگاهی از استان‌های مختلف آغاز شد و قرار است تا ۳۰ خردادماه این مسابقات ادامه پیدا کند.

انصاری راد در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در حال حاضر ۹۵ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان تحصیل می‌کنند که از این تعداد ۱۰ هزار دانشجو در چرخه رقابت‌های ورزشی درون پردیس و استانی حاضر شدند.

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: ۸۰۰ دانشجو در ۲ هفته در مسابقات لیگ والیبال و فوتسال در اردبیل حضور پیدا کردند تا در کنار هم زیست اخلاق مدار و تندرست محور را تجربه کنند.

انصاری راد بیان کرد: هدف از اجرای این مسابقات ارتقای سطح نشاط و سرزندگی دانشجویان است تا با کسب صلاحیت‌های معلمی بتوانند همزیستی اخلاق مدار و ارزش مداری را شاهد باشیم.

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: با توجه به اینکه معلمان الگوی سایر گروه‌های جامعه هستند باید از صلاحیت اخلاقی و سلامت جسمی و روحی بیشتری برخوردار بوده تا جامعه به وجود چنین انسان‌های فرهیخته‌ای افتخار کند.

دانشگاه فرهنگیان

برنامه‌های جدید برای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۷۰ درصد مدارس ابتدایی کشور معلم ورزش ندارند.

پرویز انصاری‌راد، معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: با تاکید رئیس دانشگاه فرهنگیان، این رویدادهای ورزشی با حضور دختران و پسران در مراحل درون پردیس دانشگاهی، استانی و کشوری برگزار می‌شود تا دانشجو معلمان بتوانند با روحیه با نشاط، سرزنده و پویا در سر کلاس‌های درس حاضر شوند.

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با قدردانی از حضور ورزشکاران، مدیران و سرپرستان تیم‌های ورزشی شرکت کننده از استان‌های مختلف در لیگ کشوری والیبال دختران در اردبیل تصریح کرد: برگزاری این رویداد ورزشی از پیشنهادات راهگشای رئیس دانشگاه فرهنگیان و وزیر جدید آموزش و پرورش است که قطعاً ادامه این اقدامات و فعالیت‌ها به نفع دانشجو معلمان و جامعه فرهنگیان خواهد بود.

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشگاه فاخر و استراتژیک کشور که مأموریت تربیت معلم را بر عهده دارد در ساحه های مختلف به ویژه سلامت و تندرستی روحی، روانی و جسمی دانشجو معلمان گام‌های مؤثری را برداشته و در دولت سیزدهم نیز به این دانشگاه توجهی جدی شده است.

انصاری‌راد افزود: امیدواریم برگزاری این رویدادها شرایطی را فراهم آورد تا ما بتوانیم در بهترین شرایط با عالی‌ترین صلاحیت حرفه‌ای معلمانی توانمند، سالم و با نشاط تربیت کرده و تحویل نظام تعلیم و تربیت کنیم تا هدایت نسل آینده را با محوریت تعلیم و تربیت متعالی بر عهده بگیرند.

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از معلمی به عنوان رسالت انبیا و اولیای الهی یاد کرد و ادامه داد: هدایت بشری وظیفه انبیا الهی بوده و بر همین اساس معلمان نیز ادامه دهنده نقش راهبردی انبیا را عهده دار هستند و قطعاً در بهترین شرایط سعی می‌کنند تا در سه حوزه تحصیل، تهذیب و ورزش گام‌های مؤثری را بردارند.

انصاری‌راد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این مسئولیت پذیری و حرکت تحولی بر مدار ساحت‌های ۶ گانه سند تحول بنیادین می‌تواند معلمان را در بالاترین جایگاه به عنوان الگوی شایسته معرفی کند.

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: انتظار می‌رود معلمان در کنار تدریس خوب، خوش اخلاق باشند و روحیه ورزشکاری داشته باشند و حداقل در یکی از رشته‌های ورزشی مهارت کامل را به دست آورند.

مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان برای دانشجومعلمان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: در حال حاضر ۹۵ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان مشغول تحصیل هستند.

پرویز انصاری راد، معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور در حاشیه برگزاری اولین لیگ کشوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در اردبیل اظهار کرد: مهمترین برنامه ما کمک به انجام فعالیت‌های فوق برنامه و فعالیت‌های تربیتی دانشجویان است تا معلمان به صورت حرفه‌ای تربیت یافته و خلاقیت‌های لازم را برای شغل معلمی کسب کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور تاکید کرد: این فعالیت‌ها در سطح پردیس‌های استانی، منطقه‌ای و کشوری انجام شده و بیش از ۹۵ هزار دانشجویی که در این دانشگاه تحصیل می‌کنند مشغول انجام این فعالیت‌ها هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور به برگزاری اولین لیگ والیبال دختران و فوتسال پسران اشاره کرد و گفت: ۱۰ هزار دانشجو در فرآیند برگزاری این مسابقات مشارکت داشتند و در نهایت یک هزار نفر از دانشجویان به عنوان منتخبان کشوری در رقابت‌های اردبیل حاضر شدند.

انصاری راد ادامه داد: این رقابت‌های ورزشی فضای تعاملی خوبی را بین دانشجویان و آشنایی با مسائل فرهنگی و اجتماعی به وجود آورده و زیست شایسته دانشجویان را در کنار هم رقم زده است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور از برگزاری مرحله کشوری جشنواره الگوهای برتر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خبر داد و تصریح کرد: این رویداد اواخر تیرماه با حضور راه یافتگان به مرحله کشوری برگزار خواهد شد.

انصاری راد اضافه کرد: المپیاد ورزش همگانی دانشجو معلمان نیز با حضور ۳ هزار نفر در ۱۵ مرداد در یکی از استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور افزود: برای کارکنان و اساتید این دانشگاه نیز برنامه‌های ورزشی تدارک دیده شده تا در فصل تابستان با فراغت بیشتر در این رویدادها مشارکت کرده و حضور گسترده آنها را شاهد باشیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92257

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر