ماجرای فیلم جنجالی درگیری در کرج چه بود؟ + فیلم

انتشار فیلمی از درگیری شدید در ملارد کرج در فضای مجازی خبرساز شد.

ماجرای فیلم جنجالی درگیری در کرج چه بود؟ + فیلم

فیلمی از درگیری شدید در ملارد در فضای مجازی منتشر شده که خبرساز شده است. دادستان ملارد در خصوص فیلم منتشرشده که باعنوان فیلم درگیری در ملارد، در فضای مجازی منتشر شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

روز گذشته «شنبه، ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۲» ویدئویی از یک درگیری در ملارد در فضای مجازی به عنوان درگیری میان کسبه و دستفروشان منتشر شد که ادعا می‌شد، فیلم مربوط به درگیری کسبه و دستفروشان است.

دادستان ملارد اعلام کرد: فیلم درگیری در ملارد مربوط به نزاع دستفروشان با یکدیگر بوده است.

مهدی جهانشیری، دادستلان عمومی و انقلاب ملارد گفت: فیلم درگیری در ملارد مربوط به نزاع دستفروشان با یکدیگر بوده است و در همین راستا چهار نفر از عربده کشان دستگیر و روانه زندان شدند.

مهدی جهانشیری، هرگونه درگیری میان دستفروشان و کسبه ملارد را تکذیب کرد و افزود: فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است، مربوط به درگیری دست فروشان با یکدیگر بوده است و عوامل درگیری نیز دستگیر شدند.

دادستلان عمومی و انقلاب ملارد گفت: در همین راستا افرادی که طی چند روز گذشته با قدرت‌نمایی و عربده‌کشی با سلاح سرد موجب سلب آسایش عمومی شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب ملارد از زندانی شدن این عربده کشان با قرار موقت خبر داد و گفت: چهار نفر در رابطه با درگیری دست فروشان دستگیر و طبق قانون در خصوص استفاده از سلاح سرد با آنها برخورد شد.

درگیری در ملارد

بر اساس این گزارش، روز گذشته ویدئویی از یک درگیری در ملارد در فضای مجازی به عنوان درگیری میان کسبه و دستفروشان منتشر شد که ادعا می‌شد، فیلم مربوط به درگیری کسبه و دستفروشان است.

فیلم منتشرشده از درگیری در ملارد چه بود؟

وانتی‌های دوره گرد با کسبه مغازه‌دار در ملارد کرج درگیر شدند. تصاویری از لحظه درگیری ببینید.

در این درگیری طرفین با چوب و چماق به هم حمله کردند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91537

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر