حمله خونین به یک طلبه و امام جماعت در مشهد | حمله «ه.‌م» تروریستی بود؟

اخبار و جزئیات جدیدی در خصوص حمله به طلبه مشهدی و امام جماعت در مشهد اعلام شد.

حمله خونین به یک طلبه و امام جماعت در مشهد | حمله «ه.‌م» تروریستی بود؟

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در بلوار فکوری مشهد با تیغ موکت‌بری مورد سوءقصد قرار گرفت. حجت‌الاسلام ابوذر حسینی، امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) بود که در حمله فرد ضارب با تیغ موکت‌بری مصدوم شد. این طلبه و امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع)  پس از اینکه از اقامه نماز جماعت از مسجد خارج شد، ناگهان مورد حمله قرار گرفت و ضارب با استفاده از تیغ موکت‌‌بری، گردن او را شکافت.

حمله به امام جماعت

طی چند روز اخیر فیلمی در فضای مجازی از حمله فردی به امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) منطقه هاشمیه مشهد منتشر شده است. براساس پیگیری‌ها در این حمله فرد ضارب با تیغ موکت‌بری برشی بر گردن امام جماعت مسجد زده که خوشبختانه تیغ با شاهرگ برخوردی نداشته است. 

حجت‌الاسلام ابوذر حسینی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در بلوار فکوری پس از این حمله به بیمارستان منتقل و اقدامات درمانی لازم انجام شده است.

این روحانی پس از اینکه از اقامه نماز جماعت از مسجد خارج شد، ناگهان مورد حمله قرار گرفت و ضارب با استفاده از تیغ موکت‌ بُری گردن وی را شکافت اما خوشبختانه تیغ به شاهرگ برخوردی نداشته و فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی و بخیه به ناحیه جراحت دیده، مرخص شد.

توضیحات تازه از حمله به طلبه مشهدی و امام جماعت مسجد

فرد ضارب دستگیر شده و با تحقیقات انجام شده، هرگونه حمله داعش و گروهک های تروریستی به این روحانی از سوی مقامات قضایی و انتظامی رد شده است.

معاون امنیتی، انتظامی استاندار خراسان رضوی گفت: حمله به امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) ناشی از مشکلات روانی بود و تروریستی نیست.

محمدرضا دبیری، معاون امنیتی، انتظامی استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: حمله به امام جماعت یک مسجد در محله فکوری مشهد ماهیت تروریستی نداشته و اقدامی سازمان یافته و برنامه‌ریزی شده نبوده است.

معاون امنیتی، انتظامی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این حادثه نهم خرداد ماه مقابل مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله فکوری رخ داده است و مهاجم به نام (ه.‌م) بدون داشتن انگیزه‌های قومی و مذهبی و به دلیل مشکلات روحی و روانی اقدام به این حمله کرده است.

معاون امنیتی، انتظامی استاندار خراسان رضوی افزود: عامل این حمله دارای سابقه درمان بیماری روانی بوده و در بیمارستان ابن سینا مشهد پرونده مفتوحه درمانی دارد که در روز حادثه نیز به واسطه مشکلات یاد شده، این تصمیم را گرفته و حمله کرده است.

در همین رابطه، تناکی، مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد اظهار داشت: فرد ضارب بلافاصله توسط نیروی انتظامی بازداشت و در حال پیگیری و تحقیقات پرونده است.

وی اضافه کرد: پس از تکمیل شدن تحقیقات، پرونده به مراجع قضائی ارسال و حکم صادر خواهد شد.

توضیحات فرمانداری مشهد در خصوص حمله به طلبه مشهدی و امام جماعت مسجد

در پی پیگیری‌ها از فرمانداری مشهد؛ تناکی، مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد اظهار داشت: موضوع از همان ساعت اولیه در دستور کار برای پیگیری قرار گرفته است.

او  افزود: فرد ضارب در این فیلم بلافاصله توسط نیروی انتظامی بازداشت و در حال پیگیری و تحقیقات پرونده است.

مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد تصریح کرد: پس از تکمیل شدن تحقیقات، پرونده به مراجع قضایی ارسال و حکم صادر خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91331

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر