دستگیری ۲۱۷ نفر از عوامل تیراندازی در خرم‌آباد

۲۱۷ نفر از عوامل تیراندازی در خرم‌آباد طی ۲۰ ماه گذشته دستگیر شدند.

دستگیری ۲۱۷ نفر از عوامل تیراندازی در خرم‌آباد

فرمانده سابق انتظامی خرم‌آباد از دستگیری ۲۱۷ نفر از عوامل تیراندازی در این شهرستان طی ۲۰ ماه گذشته خبر داد و گفت: در این مدت ۵۳ هزار طرح پاکسازی نقطه‌ای و منطقه‌ای اجرا شده است.

سرهنگ عباس دولتشاهی امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خرم آباد با اشاره به عملکرد ۲۰ ماهه خود در فرماندهی انتظامی خرم آباد اظهار داشت: در این مدت ۵۳ هزار طرح پاکسازی نقطه‌ای و منطقه‌ای در سطح شهرستان خرم آباد و بخش‌های تابعه اجرا شده است.

وی از دستگیری ۲۱۷ نفر از عوامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ‬همچنین در ۲۰ ماهه گذشته ۴۲۲۶ سارق دستگیر و ۸ هزار فقره سرقت کشف شده است.

فرمانده سابق انتظامی خرم آباد با بیان اینکه ۱۱ هزار دستگاه خودرو و ۳۵۰۰ موتور سیکلت متخلف در شهرستان خرم آباد توقیف شده است، افزود: نوسازی ناوگان و ساختمان‌های کلانتری‌ها از دیگر مواردی است که در این مدت اجرایی شده است.

سرهنگ دولتشاهی به ابتلای ۴۶۰ نفر از پرسنل انتظامی خرم آباد به کرونا و شهادت یک نفر از کارکنان این مجموعه اشاره کرد و گفت: امروز به ایستگاه پایانی خدمتم رسیدم و افتخار می‌کنم در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی در استان و خارج از استان خدمت کردم و تحمل بار این مسئولیت هرگز ممکن نبود مگر با مجاهدت‌های خستگی ناپذیر همکاران، حمایت‌های سردار الهی و مردمی که ولی نعمت ما هستند.

وی یادآور شد: انتصاب سرهنگ قاسمی به عنوان فرمانده انتظامی خرم آباد را تبریک می گویم، ایشان از فرماندهان جوان و نمونه نیروی انتظامی استان هستند و اطمینان دارم در آینده شاهد خدمات ارزنده‌ای از ایشان خواهیم بود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9112

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر