در مریوان چه خبر است؟ | رئیس کل دادگستری استان کردستان توضیح داد

رئیس کل دادگستری استان کردستان از دستگیری یک نفر از اعضای شورای شهر مریوان و برادر یکی دیگر از اعضای شورای شهر این شهرستان خبر داد.

در مریوان چه خبر است؟ | رئیس کل دادگستری استان کردستان توضیح داد

رئیس کل دادگستری استان کردستان از دستگیری یک نفر از اعضای شورای شهر مریوان و برادر یکی دیگر از اعضای شورای شهر این شهرستان خبر داد. رئیس کل دادگستری استان کردستان جزئیات بازداشت یک نفر از اعضای شورای شهر مریوان را اعلام کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان از بازداشت یک نفر از شورای شهر مریوان خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد و رانت خواری در استان کردستان، یک نفر از اعضای شورای شهر مریوان و برادر یکی دیگر از اعضای شورای شهر این شهرستان بازداشت شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه در این پرونده طی چند روز گذشته مدیران شهرداری مریوان نیز بازداشت شده بودند، افزود: با ورود دستگاه قضایی استان و تشکیل پرونده، این افراد بازداشت شدند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: این افراد مبالغی در قالب رشوه در حدود ۲۰ میلیارد تومان به صورت مستقیم یا با واسطه در پرونده‌های تخلفات ساخت و ساز دریافت کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین تاکید کرد: این پرونده در مرحله تکمیل تحقیقات است و شناسایی افراد و متهمین مرتبط همچنان ادامه دارد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90551

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر