گم شدن ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کیلو مرغ| امام جمعه فردیس در ملأ عام برخورد کنید

۴ هزار مرغداری در استان البرز نهاده را با ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته‌اند؛ اما چرا یک مرغ هم تولید نکرده‌اند؟ چرا آنها را در ملأ عام به مردم معرفی و مجازات نمی‌کنید؟

فارس نوشت: امام جمعه فردیس گفت: ۴ هزار مرغداری در استان البرز نهاده را با ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته‌اند؛ اما چرا یک مرغ هم تولید نکرده‌اند؟ چرا آنها را در ملأ عام به مردم معرفی و مجازات نمی‌کنید؟

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس، در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان، با اشاره به اینکه نظارت جدی در حوزه اقتصاد و فرهنگ وجود ندارد، گفت: به گفته مسؤولان، ۴ هزار مرغداری در استان البرز نهاده را با ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته‌اند؛ اما چرا یک مرغ هم تولید نکرده‌اند؟ چرا آنها را در ملأ عام به مردم معرفی و مجازات نمی‌کنید؟

در بازه زمانی دوماه پنج هزار تن مرغ از یکی از استان‌های معین به البرز وارد شد که متولیان امر می‌گویند که هزار و ۸۰۰ تن مرغ گرفتیم و توزیع کردیم؛ یعنی ۳ هزار و ۲۰۰ تن، معادل ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کیلو مرغ گم شده است. 

وی پیروی از سیره امیرالمومنین در خصوص کارگزاران فاسد را ضروری دانست و با اشاره به اینکه عده ای مثل زالو به جان مردم افتاده‌اند و در حال خوردن خون مردم هستند، تاکید کرد: این افراد باید شناسایی و مجازات شوند. یکی از مهم ترین فلسفه های مجازات، بازدارندگی است؛ اما متاسفانه جرم با مجازات تناسب ندارد و بازدارنده نیست. یک راه مهم برای بازدارندگی مجازات، سرعت اقدام و قاطعیت شدید در مجازات اختلاس، خیانت و چپاول بیت المال است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8887

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر