اعتراض شدید «رسالت» به شهریه نجومی مدارس غیردولتی

روزنامه اصولگرای رسالت از افزایش سرسام‌آور شهریه مدارس غیردولتی انتقاد کرده است.

اعتراض شدید «رسالت» به شهریه نجومی مدارس غیردولتی

روزنامه رسالت نوشت: شهریه گزاف مدارس غیردولتی، سوژه تازه‌ای نیست به‌ویژه حالا که شهریه سال‌تحصیلی آینده به طرز سرسام‌آوری بالاست و والدین میان ثبت‌نام کردن و منصرف‌شدن مردد مانده‌اند.

روزنامه اصولگرای رسالت از افزایش سرسام‌آور شهریه مدارس غیردولتی انتقاد کرده است.

به گزارش رسالت، شهریه گزاف مدارس غیردولتی، سوژه تازه‌ای نیست  به‌ویژه حالا که شهریه سال‌تحصیلی آینده به طرز سرسام‌آوری بالاست و والدین میان ثبت‌نام کردن و منصرف‌شدن مردد مانده‌اند. معمولا زور این مدارس زیاد است و باقدرت و نفوذی که دارند درمورد کیفیت آموزشی‌شان اغراق می‌کنند. البته وضعیت دولتی‌ها آن‌چنان وخیم است که غیردولتی‌های خاص می‌توانند بر کیفیت آموزشی خود مانورهای فراوانی بدهند و حتی شهریه‌های مصوب را پشت‌سر بگذارند و اعداد و ارقام را به میل خود تغییر ‌دهند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: شهریه‌هایی عجیب و سرسام‌آور که برای سال تحصیلی آینده در دوره ابتدایی به ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان رسیده است! این مدارس برای آنکه بهای گزاف‌تری دریافت کنند، پیش‌شرط‌های عجیب‌وغریبی هم می‌گذارند و با برگزاری آزمون‌ ورودی که بیشتر جنبه بازارگرمی برای جذب دانش‌آموز دارد تا تعیین سطح واقعی آن‌ها، به خانواده‌ها این‌گونه القا می‌کنند که این مدرسه متقاضیان زیادی دارد تا عطش مخاطب و رقم شهریه را افزایش دهند./اعتمادآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88407

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر