درگیری و جنایت خونین در خودروگاه مشهد | 2 جوان به قتل رسیدند

در این دسته‌جمعی در خودروگاه مشهد، سه جوان ۲۵ و ۳۲ و ۲۲ ساله مجروح شدند که پس از انتقال به بیمارستان امدادی مشهد، با توجه به شدت جراحات وارده، ۲ نفر جان باخته و به قتل رسیدند.

درگیری و جنایت خونین در خودروگاه مشهد | 2 جوان به قتل رسیدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: عامل قتل ۲ مرد جوان در مشهد، کمتر از گذشت پنج ساعت از جنایت، خود را به پلیس تسلیم کرد.

سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: این حادثه درگیری منجر به جرح و قتل ساعت ۲۲:۴۰ روز بیست و دوم اردیبهشت ماه، در گاراژ خودرو (خودروگاه)، در محدوده خیابان فداییان اسلام مشهد رخ داد؛ بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حضور یافتند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در این نزاع دسته‌جمعی، سه جوان ۲۵ و ۳۲ و ۲۲ ساله مجروح شدند که پس از انتقال به بیمارستان امدادی مشهد، با توجه به شدت جراحات وارده، ۲ نفر جان باخته و به قتل رسیدند.

نگهبان اظهار کرد: قاتل و همدستش که پسرخاله هستند، نیز از صحنه جرم متواری شده بودند.

نگهبان افزود: همدست متهم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد و ضارب اصلی که عرصه را بر خود تنگ دیده بود، حوالی ساعت ۳:۲۳ بامداد امروز خود را تسلیم مأموران کلانتری سیدی مشهد کرد.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: متهم ۲۷ ساله که به جرم نزاع منجر به جرح تحت تعقیب مقامات قضایی قرار دارد، مدعی شد مقتولان هم‌محلی آنها بودند؛ در پی اختلافات قبلی محل کارش را در داخل یک کارواش گاراژی در محدوده خیابان فداییان اسلام پیدا کرده و پس از مشاجره لفظی درگیری فیزیکی با ضربه چاقو آنها را مجروح کرده بود.

نگهبان گفت: چاقوی ۳۰ سانتی متری به عنوان ابزار قتل کشف شد و تحقیقات برای روشن شدن تمامی زوایای این جنایت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86967

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر