خبر مهم کمیته امداد درباره پرداخت هزینه‌های درمان مددجویان

جزئیات پرداخت هزینه‌های درمان مددجویان کمیته امداد امام خمینی اعلام شد.

خبر مهم کمیته امداد درباره پرداخت هزینه‌های درمان مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از حمایت ویژه این نهاد از یک هزار و ۸۰۰ بیمار زمین‌گیر، خاص و صعب العلاج خبر داد.

رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه این تعداد بیمار مشکلات و بیماری‌های عدیده و گوناگون دارند افزود: از این تعداد بیمار، ۳۹۰ نفر آنها مبتلا به انواع سرطان ،۸۱۶ نفر بیمار بستری شده و زمین گیر در منزل و مابقی نیز دارای بیماری‌هایی همچون دیابت، ام اس، تالاسمی، پیوند اعضا و موارد دیگر هستند.

طاهری افزود: به این افراد در سال گذشته در راستای تامین هزینه‌های درمانی آنها یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بابت بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ سند و مدرک درمانی و پزشکی آنها پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: از طریق تعامل با دستگاه‌های حمایتی هلال احمر و بیمه سلامت نیز در سال گذشته ۶۰۰ میلیون تومان به این بیماران پرداخت شده است.

طاهری تصریح کرد: در راستای کمک به معیشت این بیماران نیز پارسال بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی و معیشتی به خانواده‌های این بیماران پرداخت شده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه امروزه هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج بسیار بالا و خارج از توان مالی خانواده‌ها است و کمیته امداد هم در این زمینه منابع محدودی دارد، از افراد خیر و نیکوکار خواست در زمینه کمک به درمان این بیماران کمیته امداد را همراهی کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86143

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر