ممنوعیت جدید و عجیب کلاه کج در خوزستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان جزئیات ممنوعیت جدید برای مغازه‌ها و پاساژها در این استان را اعلام کرد.

ممنوعیت جدید و عجیب کلاه کج در خوزستان

حجت‌الاسلام رضا کلاه کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان جزئیات ممنوعیت جدید برای مغازه‌ها و پاساژها در این استان را اعلام کرد.

با اجرای طرح بزرگ استانی پاسداشت زبان فارسی، استفاده از اسامی بیگانه در سردر مغازه‌ها و پاساژها در استان خوزستان ممنوع شد.

حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در این باره توضیح داد: اصناف و کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ظرف یک ماه در خصوص ساماندهی پاسداشت زبان پارسی برای عنوان سردر مکان‌های صنفی مانند مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و پاساژها و تابلوهای تبلیغاتی و حذف عناوین بیگانه در سطح استان اقدام کنند.

کلاه‌کج تاکید کرد: به منظور پاسداشت زبان فارسی و اجرای قانون ممنوعیت استفاده از لغات و اصطلاحات بیگانه در سردر اماکن عمومی همه واحدهای تجاری، آموزشی و سایر کسب و کارهای قدیمی و جدید برای نصب و اکران تابلوی سردر محل کار خود باید از طریق سامانه پاسداشت زبان فارسی، به این نشانی مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام و اخذ مجوز تایید کنند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86011

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        عجیب و غریب نیست این قانون بیش از بیست سال است که وجود داره
        اما اجرا نمیشده

      • مریم

        حالا چند تا کلمه بیگانه هم باشه چی میشه ؟ اشکالی داره چند تا کلمه انگلیسی هم مردم یاد بگیرند ؟ اصلا مشکل اصلی کشور چند تا کلمه س ؟ دغدغه‌های شما در همین حده ؟ چقدر شکمهاتون سیره

      ارسال نظر