مرز مهران بسته شد | سردرگمی شدید زائران

از ساعتی پیش به دلیل نامعلومی مرز مهران بسته شد.

مرز مهران بسته شد | سردرگمی شدید زائران

برخی از مخاطبان با ارسال تصاویری عنوان کردند که از ساعتی پیش و به دنبال بسته بودن پایانه مرزی، جمع زیادی از زائران در هوای گرم و زیر آفتاب مانده اند و هنوز علت بسته بودن مرز مشخص نیست.

فرماندار مهران با اشاره به ازدحام جمعیت در پایانه مرزی این شهرستان، گفت: مرز مهران اوایل صبح امروز برای ساعاتی از سوی طرف عراقی بسته شده بود که در حال رایزنی برای بازگشایی و فعالیت مجدد مرز هستیم.

علی عباس شفیعی روز چهارشنبه  با بیان اینکه مرز مهران در ساعتی از صبح امروز بسته شده بود، اظهار کرد: انسداد مرز از جانب طرف عراقی بود.

وی با بیان اینکه بسته شدن مرز باعث ازدحام جمعیت در پایانه مرزی مهران شده است، اظهار کرد: در حال رایزنی برای رفع مشکل و بازگشایی مرز مهران هستیم و به زودی فعالیت مرز از سر گرفته می شود.

فرماندار مهران تاکید کرد: با توجه به ازدحام جمعیت زوار در این مرز، تمهیدات لازم برای فراهم کردن امکانات لازم برای رفاه زوار تا بازگشایی مرز مهران در حال انجام است.

شفیعی با بیان اینکه جای نگرانی در خصوص بازگشایی مرز مهران وجود ندارد، افزود: تا ساعاتی دیگر با رایزنی های انجام شده مرز مهران بازگشایی خواهد شد.

بسته شدن مرز مهران

بسته شدن مرز مهران2

بسته شدن مرز مهران3

بسته شدن مرز مهران4

منبع: خبر فوری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85283

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر