هدیه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش برای روز معلم

اماکن ورزشی آموزش و پرورش برای فرهنگیان و معلمان در هفته معلم رایگان است.

هدیه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش برای روز معلم

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز از رایگان بودن اماکن ورزشی آموزش و پرورش برای معلمان و فرهنگیان در هفته معلم خبر داد.

سیدمسلم رئیسی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز از رایگان بودن اماکن ورزشی آموزش و پرورش برای فرهنگیان در هفته معلم خبر داد.

رئیسی بیان کرد: معلمان پرچمدار اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند که نقش مؤثری در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی در راستای تربیت نسلی متعهد و کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: معلمان در عرصه‌ای فعالیت دارند که هیچ جایگزینی ندارد و انتخاب روزی از تقویم برای تکریم آنان نماد و نشانه‌ای در جهت برانگیختن افکار عمومی به منظور حرمت نهادن به مقام معلم است.

او متذکر شد: در راستای اجرای مصوبات ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش استان البرز، تمامی اماکن ورزشی آموزش و پرورش در هفته معلم برای استفاده فرهنگیان رایگان است.

برنامه‌های مدارس استان با رویکرد تکریمی برنامه‌ریزی شده است و دانش آموزان در پاسداشت مقام معلم برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: ۱۲ اردیبهشت روز معلم سالروز شهادت استاد شهید مطهری یادآور جهاد مخلصانه معلمان و اساتید برای تعلیم و تربیت نسل آینده است.

او تصریح کرد: معلمی یک سلوک انسانی است لذا اینکه می‌گویند معلمی شغل نیست بلکه دلدادگی و عشق است به این خاطر است که معلمان سرنوشت آینده کشور را می‌سازند.

رئیسی ادامه داد: امروز شاهد برگزاری جشن روز معلم در همه مدارس البرز هستیم تا بار دیگر دانش آموزان از افسران عرصه تعلیم و تربیت به تعبیر رهبر معظم انقلاب با دادن شاخه‌ای گل، دلنوشته یا دکلمه‌ای زیبا همراه با اجرای سرود تشکر کنند.

او جشن‌های روز معلم را یکی از ماندگارترین خاطرات دوران مدرسه در ذهن معلمان و دانش آموزان خواند و یادآور شد: امروز معلمان استان هنگام ورود به کلاس‌های درس، شاهد پیام دوست داشتنی شاگردانش با عنوان «روز معلم مبارک» در تخته کلاس شدند.

رئیسی تاکید کرد: برنامه‌های جشن روز معلم در مدارس استان البرز همراه با معرفی استاد شهید مرتضی مطهری است زیرا این معلم شهید همچون چراغی فروزان و مشعلی نورانی، سرمشق و اسوه آحاد مردم به ویژه فرهیختگان و تشنگان معارف ناب الهی است.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان البرز تاکید کرد: در این جشن‌ها، معلمان به دانش آموزان یادآوری می‌کنند که آثار و اندیشه‌های شهید مطهری ماندگار بوده و در همه دوران آموزنده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85178

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر