حمله مسلحانه و قتل عام خونین در فارس | قاتل خودکشی کرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس جزئیات حمله مسلحانه یک فرد و قتل عام خونین خانوادگی در میمند شهرستان فیروزآباد فارس را اعلام کرد.

حمله مسلحانه و قتل عام خونین در فارس | قاتل خودکشی کرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: در پی درگیری خانوادگی در میمند شهرستان فیروزآباد و وقوع ۳ قتل، قاتل اقدام به خودکشی کرد.

سید مصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: شامگاه روز جمعه «۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲» و در پی اختلافات خانوادگی، فردی با اسلحه کمری اقدام به زخمی کردن مادر و سپس قتل همسر خواهرش کرد؛ در ادامه با ورود به منزل دختر مورد علاقه‌اش، پدر و مادر این دختر را نیز به قتل رساند.

بحرینی با بیان اینکه پس از وقوع این حادثه، مقامات قضایی شهرستان بلافاصله در محل حاضر و تحقیقات قضایی را آغاز کردند، گفت: در بررسی اولیه مشخص شد قاتل که معتاد به مواد مخدر صنعتی بوده است، پس از اقدام به قتل، خودکشی کرده است.

بیشتر بخوانید: حادثه هولناک و باورنکردنی در قم | حمله جنون‌آمیز راننده تیبا با خودرو و چاقو به عابران پیاده + جزئیات

دادستان مرکز فارس گفت: آنچه در تحقیقات اولیه محرز شد، این اقدام قاتل در پی عدم موافقت خانواده در ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش انجام شده است.

او با بیان اینکه از شب گذشته اقدامات بازدارنده قضایی و انتظامی با همکاری شورای تامین شهرستان فیروزآباد در راستای کنترل و مدیریت صحنه و اقدامات احساسی و احتمالی اقوام و نزدیکان انجام شده است، گفت: تحقیقات در خصوص ابعاد دیگر حادثه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فیروزآباد ادامه دارد.

گفتنی است، شامگاه ۸ اردیبهشت در پی تیراندازی فردی در میمند شهرستان فیروزآباد فارس، سه نفر کشته شده و یک نفر زخمی شدند. در این حادثه، قاتل اقدام به خودکشی کرد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84527

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر